پارسی ها سال گذشته 800 میلیارد به نیازمندان کمک کردند

قائم مقام کمیته امداد استان فارس گفت: سال گذشته در بخش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان فارس ۸۰۰ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان جذب شد.
کد خبر: ۳۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 09 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کیوان نیازی، اظهار داشت: درآمد سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس 800 میلیارد ریال بود که مجموع انواع مشارکت‌ها را در برداشت.

وی با بیان اینکه درآمد جذب شده کمیته امداد استان فارس از سوی مشارکت‌های مردمی در طرح اکرام 280 میلیارد ریال در سال گذشته بوده است افزود: در قالب طرح محسنین نیز 400 میلیارد ریال درآمد در استان فارس جذب شد.

قائم مقام کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک به 150 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات استان فارس جمع‌آوری شد خاطرنشان کرد: تمام مسائل شرعی وجوهات دریافتی در مسیر نیت افراد خیّر هزینه می‌شود.

نیازی با بیان اینکه دیدگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی افراد نیازمند و گرفتار در جامعه و معرفی آنها به افراد توانمند و خیّر است تصریح کرد: خیران در زمینه کمک به افراد نیازمند جامعه از تمام داشته‌های خود استفاده می‌کنند و به عنوان مثال در زمینه درمانی تعدادی از پزشکان خیر استان فارس هر ماه تعدادی از بیماران نیازمند را بدون گرفتن هزینه‌ای ویزیت و درمان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خیران استان فارس زمینه ازدواج جوانان نیازمند استان را فراهم می‌کنند بیان کرد: معضل ازدواج جوانان بیشتر به دلیل مشکلات مالی است و با کمک خیّران سال گذشته برای تعدادی از دختران نیازمند و تحت پوش امداد استان جهیزیه تأمین و زوج‌های جوان راهی خانه بخت شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه باید کمک‌های مردمی در جاهایی که تعریف شده باید هزینه شود عنوان کرد: تمام درآمدهای کمیته امداد استان فارس که توسط خیران این استان اهدا شده برای خدمت به مردم نیازمند استان فارس هزینه می‌شود و حتی درآمد هر شهرستان استان نیز برای خدمت به نیازمندان همان استان هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار