حاشیه نگاری تابناک

حاشیه های مراسم استعفای شهردار اردبیل

با افزایش حاضران در صحن علنی شورا ، خوشبخت رئیس شورا از مسئول انتظامات سالن خواست در را ببندند و دیگر کسی را راه ندهند. فیضی که سکوت پیشه کرده بود هر از چند گاهی یادداشت هایی می نوشت و به یکی از خبرنگاران و برخی اعضا می داد. در مقابل شاکر و سرداری نسبتا در اظهار نظر فعال بودند.
کد خبر: ۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 11 May 2015

1) به گزارش تابناک اردبیل، تعداد قابل توجهی از خبرنگاران در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل حضور یافته بودند. خوشبخت رئیس شورا با مشاهده حضور قابل توجه خبرنگاران گفت: کاش خبرنگاران در تمامی جلسات شورا اینگونه حضور می یافتند.

2) تمامی اعضای شورای شهر اردبیل در این جلسه حاضر بودند.

3) لیلا تقوی تنها بانوی عضو شورای شهر اردبیل درخواست نطق پیش از دستور کرده بود اما به دلیل حساسیت موضوع جلسه و به درخواست رئیس شورا ، نطق خود را به جلسه آینده موکول کرد.

4) سالار شاکر نایب رئیس شورا پس از سخنان خوشبخت ، شروع به قرائت استعفانامه صدیف بدری کرد اما اعضا با تعجب از او خواستند که شهردار خودش باید نطق استعفانامه اش را بخواند که وی تریبون را به بدری سپرد.

5) شهردار اردبیل با قرائت متن استعفانامه خود ضمن تشکر از اعضای شورا و مدیران شهرداری از همگان طلب حلالیت کرد و گفت : اگر چه موفقیت ها نسبی بوده است اما حداکثر تلاش خود را برای خدمت به شهر به کار بردم و هر جا موفقیتی بود با حمایت مردم ، اعضای شورا و به ویژه همکاران و کارگران شهرداری حاصل شده است.

6) ظاهرا برخی اعضا از بابت ارائه خلاصه وار گزارش عملکرد چهارساله توسط بدری دلخور شده بودند.

7) بدری اعلام کرد در فعالیت های آینده خود بصورت مستقل وارد عرصه خواهد شد و عضو هیچ حزب و گروهی نخواهد شد و تنها خط قرمز وی ارزش های نظام و ولایت فقیه است.

8) در هنگام سخنرانی بدری ، دهها تن از مدیران و کارکنان شهرداری اردبیل یکی یکی وارد صحن علنی شورا شدند به گونه ای که کارکنان شورا مجبور شدند دهها صندلی اضافی را به سالن جلسه بیاورند.

9) با افزایش بیش از حد تراکم حاضران در صحن علنی شورا ، خوشبخت رئیس شورا از مسئول انتظامات سالن خواست در را ببندند و دیگر کسی را راه ندهند.

10) در این جلسه هوشیار ، سلیمانی و فیضی هر کدام به دلایل خاص خود کم حرف ترین اعضای شورا بودند.

11) فیضی که سکوت پیشه کرده بود هر از چند گاهی یادداشت هایی می نوشت و به یکی از خبرنگاران و برخی اعضا می داد. در مقابل شاکر و سرداری نسبتا در اظهار نظر فعال بودند.

12) پس از قبول استعفای بدری و خروج وی از سالن جلسه ، معاونان ، مدیران و برخی کارکنان شهرداری به بیرون از سالن رفتند و بازار روبوسی و خداحافظی با وی بسیار گرم بود.

حاشیه های مراسم استعفای شهردار اردبیل

13) برخی از مدیران و معاونان شهردار با به آغوش کشیدن وی حسابی احساساتی شده و گریه کردند.

14) رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از جمله چهره های شاخص غایب در این مراسم بود.

15) معاونان و مدیران شهرداری در پایان با گرفتن عکس یادگاری با بدری با وی خداحافظی کردند.

16) اینگونه بود که داستان چهار سال خدمت بدری در شهرداری اردبیل به پایان رسید.



 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار