به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد

حمایت از ایده های کارآفرینانه زندانیان سیستان و بلوچستان/ برگزاری کارگاه "ایده شو"

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اولین کارگاه ایده پردازی و کارآفرینی “ایده شو” در مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانهای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اولین کارگاه ایده پردازی و کارآفرینی "ایده شو” در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانهای استان سیستان و بلوچستان با همکاری پارک علم و فناوری ودفتر توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان ویژه مددجویان رای باز برگزار گردید.

زهرا پیری سرپرست مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: برگزاری چنین جلساتی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی ،حرکتی سازنده درجهت توسعه اشتغال زایی و کاهش جمعیت کیفری در سطح زندانهای استان می باشد .در این کارگاهها ایده های اشتغالزایی رشد پیدا کرده و بذر ایده آفرینی که همان دانش و آگاهی است پرورش می یابد.

پس از برگزاری این کارگاه و ارائه آموزش های لازم ،مربیان رویدادهای ایده تاپ، شرکت کنندگان را برای طرح ایده های خلاقانه شان تشویق نمودند که بسیاری از  مددجویان  توانستند، ایده های شان را در ۳ دقیقه برای حضارارائه نمایند. در پایان این برنامه تیم داوران برگزاری این رویداد به ارزیابی ایده ها پرداختند و مقرر گردید، ایده های برگزیده مورد حمایت مادی و معنوی دانشگاه جامع علمی-کاربردی ، مرکزآموزش و پژوهش منطقه ۹ زندانها و پارک علم و فناوری استان قرار گیرند.در این بین ۲۰ایده توسط حضار مطرح ،که پنج ایده به صورت منتخب اعلام گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار