رئیس پلیس‌راه قزوین خبر داد

لغزندگی در محورهای مواصلاتی قزوین/ تردد وسائل نقلیه عادی و روان است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش باران و برف در مناطق مختلف این استان، محور قزوین به سمت کرج لغزنده بوده که باید رانندگان در این محور ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه فاصله طولی خود را با وسیله نقلیه جلویی حفظ کنند.
کد خبر: ۳۶۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 21 January 2017

به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در مناطق مختلف این استان، محور قزوین به سمت کرج لغزنده بوده که باید رانندگان در این محور ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه فاصله طولی خود را با وسیله نقلیه جلویی حفظ کنند.


وی با اشاره به ریزش خفیف برف در محورهای مواصلاتی افزود: محور قزوین به سمت رشت در گردنه کوهین و محور قزوین به سمت همدان در گردنه آوج باز بوده و تردد برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین ادامه داد: ترافیک در تمام محورها و جاده‌های مواصلاتی این استان عادی و روان بوده و تمام محورها باز و تردد برقرار است.

بیگلری با اشاره به برودت هوا و ریزش برف در ارتفاعات و بارش باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین تصریح کرد: رانندگان وسائل نقلیه حتماً مجهز به زنجیرچرخ بوده و همچنین سوخت خودروها کامل، پتو، لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر نسبت به صحت وسائل‌نقلیه اطمینان حاصل کرده تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین یادآور شد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تاکنون هیچ تصادف منجر به فوت و جرح در محورهای مواصلاتی این استان وجود نداشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار