استاندار سمنان در آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی:
به گزارش تابناک سمنان،محمدرضا خباز روز سه شنبه در آئین گرامیداشت سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان و ادای احترام مسوولان استان سمنان با شهدا و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در امامزاده یحیی(ع) سمنان گفت: مسوولان باید مردم نمونه ایران را قدربدانند و خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 31 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز روز سه شنبه در آئین گرامیداشت سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان و ادای احترام مسوولان استان سمنان با شهدا و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در امامزاده یحیی(ع) سمنان گفت: مسوولان باید مردم نمونه ایران را قدربدانند و خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

استاندار سمنان با اشاره به تقدیم بیش از 220 هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس از سوی مردم برای حفظ انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی نمونه در دوران انقلاب بود و به مردم ایمان کامل داشت و این پیروزی شکوهمند نیز برخاسته از اعتماد امام(ره) به مردم و باور قلبی مردم به آرمان های انقلاب بود

ما باید خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
عده ای درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی هستند

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: عده ای درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی هستند که این عمل نابخردی و همسو با اهداف دشمنان است ، باید هوشیار بود و عملکرد مسوولان نظام باید به گوش مردم ایران برسد و برای جهانیان انعکاس یابد.

وی با اشاره به اینکه در 38 سال گذشته انقلاب اسلامی فراز و نشیب زیادی داشته است و این مردم بودند که با عظمت از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند ، افزود: دهه مبارک فجر شکرگزاری به درگاه خداوند متعال است برای نعمت هایی که به ما داد که یکی از بزرگترین این نعمت ها انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید در فروردین 95 به سمنان

استاندار سمنان، به دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید در فروردین 95 به سمنان اشاره کرد و گفت: تاکنون 365 میلیارد تومان از اعتبارهای مربوط به طرح های سفر دکتر روحانی رییس جمهوری به سمنان ابلاغ شده است.

بهر برداری از 485 طرح را در استان سمنان با وجود همه مشکلات

خباز با اشاره به مشکلات کشور در دوران دولت تدبیر و امید، گفت: با وجود همه مشکلات و در اوج گرفتاری اکنون 485 طرح را در استان سمنان به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد که برای آن بیش از 727 میلیارد تومان در بخش های مختلف هزینه شده است.
ایشان ادامه داد: عملیات اجرایی 64 طرح نیز به مناسبت دهه فجر امسال در استان سمنان با پیش بینی اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان آغاز می شود که نشان دهنده تلاش های شبانه روزی دولت تدبیر و امید است.

ما باید خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
توجه ویژه دولت به روستاها برای تحقق عدالت اجتماعی

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی با توجه به روستاها در اولویت کاری دولت تدبیر و امید قرار داشته است ، ادامه داد: 187 طرح به ارزش 73 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در مناطق روستایی استان سمنان به بهره برداری می رسد.

خروج صنعت و تولید کشور از رکود

نماینده دولت در استان سمنان، تلاش دولت تدبیر و امید برای خروج صنعت و تولید کشور از رکود را بخش مهمی از دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و گفت: تاکنون در استان سمنان 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی ثبت نام کرده در سامانه بهین یاب پرداخت شده است که با پرداخت این مبلغ اشتغال قابل توجهی ایجاد می شود.
وی به ایجاد زمینه برای حضور و فعالیت بخش خصوصی با سرمایه گذاری در طرح های بزرگ مختلف در کشور از سوی دولت یازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار 700 میلیارد تومان قرارداد در اسفند 94 در قالب تفاهم نامه های اقتصادی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی در همایش سرمایه گذاری استان سمنان منعقد شد که تاکنون 62 درصد از این تفاهم نامه ها اجرایی شده است و تا چند سال آینده ثمرات آن را مردم همیشه در صحنه استان می چشند.

در این آئین مسوولان استان سمنان با اهدای گل به مقام شهدای گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار