بارش برف و لغزندگی سطح راه‌های قزوين پيش‌بينی می‌شود

رئيس پليس راه استان قزوین با تأکيد بر ضرورت پايبندي رانندگان به اصول رانندگي ايمن و رعايت سرعت مطمئنه در راه‌هاي استان گفت: برابر اعلام سازمان هواشناسي از عصر امروز بارش نزولات آسماني موجب لغزندگي راه‌هاي استان قزوین مي‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از قاطعیت و جدیت تیم‌های پلیسی مستقر در گردنه‌های برفگیر استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش برف در تمام محورهای مواصلاتی این استان موجب لغزندگی سطح معابر شود متذکر شد که رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرویی جلویی در راه‌های استان بالاخص آزاد‌راه قزوین - کرج و آزاد‌راه قزوین - زنجان تردد کنند.

وی افزود: با توجه به سرعت بالای خودروها امکان وقوع تصادفات زنجیره‌ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر در آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها تا چند برابر افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش برف و کولاک گردنه‌های برفگیر موجب کندی عبور و مرور شود، عنوان کرد: تردد از گردنه‌های برفگیر این استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بیگلری اضافه کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی کاهش شدید دما در استان قزوین محسوس بوده و رانندگان باید ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از حیث سیستم گرمایشی و سوخت‌رسانی کنترل و تجهیز کنند.

این مسؤول انتظامی در ادامه از حضور به موقع عوامل امدادی سایر سازمان‌ها در گردنه‌های استان قزوین خبر داد و گفت: خوشبختانه با همدلی و انسجام و صمیمیت مأموران سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی دخیل در امر ترافیک استان هم اکنون امنیت ترافیکی در جاده‌های استان قزوین حاکم است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر و مه آلود بودن راه‌ها لزوم رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان بیش از پیش احساس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار