قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان

قبول شدگان آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان جهت تشکیل پرونده به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند
کد خبر: ۳۷۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 11 February 2017

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای از دانشجویان پذیرفته شده در آزمون سراسری سال 95 دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی خواست تا جهت تشکیل پرونده از تاریخ 23بهمن ماه سال جاری بر اساس کد رشته قبولی خود به ادارات آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خود مراجعه کنند .
 
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ؛ در این اطلاعیه آمده است : در اجرای نامه شماره 20/710-18/11/95 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع کلیه دانشجویان پذیرفته شده در رشته های تحصیلی مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی (آزمون سراسری سال 95) می رساند جهت تشکیل پرونده استخدامی از تاریخ 23/11/95 لغایت 27/11/95 و بر اساس کد رشته قبولی به ادارات آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خویش مراجعه نمایند.
** مدارک مورد نیاز که باید توسط دانشجویان در زمام مراجعه ارائه گردد به شرح ذیل می باشد:
1-  اصل شناسنامه به همراه یک سری تصویر از تمام صفحات
2- اصل کارت ملی به همراه یک نسخه تصویر پشت و رو.
3- اصل مدرک دیپلم و یک نسخه تصویر آن
4- اصل مدرک پیش دانشگاهی و یک نسخه از تصویر آن
** تذکر: در صورتی که اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تحویل دانشگاه گردیده باشد بایستی تصویر مدارک فوق الذکر ممهور به مهر گواهی برابر اصل گردد.
5- گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل.
6- 6 قطعه عکس 3×4
7- یک عدد پوشه
8- مراجعه به امور مالی اداره مربوطه جهت افتتاح حساب
9- دریافت معرفی نامه از اداره مربوطه به دفترخانه رسمی جهت تنظیم سند تعهد محضری (فرم شماره 1 به همراه نمونه سند تعهد محضری). قابل ذکر است که شماره معرفی نامه، رشته قبولی و گرایش و سال قبولی در سند محضری ذکر گردد.
درضمن دانشجویان محترم اصل سند تعهد محضری و یک نسخه از سند تعهد محضری که ممهور به مهر برابر اصل می باشد را به واحد امور اداری و تشکیلات اداره مربوطه  تحویل نمایند.
** از مراجعه به اداره کل جدا خودداری فرمایید.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار