حفظ نظام در گروه وحدت است

کد خبر: ۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲ 11 February 2015

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ نظام اسلامی و تقویت آن به حمایت های مردمی و حضور مردم در صحنه بستگی دارد.
محمدجواد کولیوند، در مراسم افتتاح ساختمان بخشداری مرکزی کرج، طی سخنانی اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وعده‌های الهی بود که با ورود مردم غیرتمند ایران به صحنه مبارزه محقق شد.
وی افزود: دشمنان برای فاسد و منزوی کردن ملت ایران سالیانه هزینه‌های هنگفتی را صرف برنامه‌های کلان می‌کنند اما مردم هوشیار و آگاه ما با پیروی از ولایت فقیه همواره برنامه و نقشه‌های ننگین دشمنان را نقش برآب می‌کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اگر دنیای استکبار می‌توانست نظام را نابود کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد، بیان کرد: امروزه دشمنان به این نتیجه رسیدند که قدرتی در منطقه پیدا شده است که می‌تواند در تحولات منطقه و جهان تاثیر گذار باشد لذا از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا در مقابل این قدرت ایستادگی کنند.
کولیوند در ادامه از ضرورت تقویت نظام سخن به میان آورد و گفت: حفظ نظام اسلامی و تقویت آن به حمایت مردمی و حضور مردم در صحنه است که یکی از مهم‌ترین این حضورها ، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. 
به گزارش ایسنا نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: 22 بهمن یک همه پرسی و رفراندوم همه ساله‌ است، دوست و دشمن نیز حضور مردم در ایران راهپیمایی را تحلیل می‌کنند و می‌خواهند بدانند آیا مردم هنوز شور بهمن 57 را دارند. 
وی در پایان گفت: همانطور که حضور گسترده مردم امید را به دل مظلومان جهان سرازیر می‌کند دل دشمنان را خالی می‌کند و آنها را دچار یاس و سرگشتگی می‌کند لذا از مردم انتظار داریم که با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان نظام را ناامید سازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار