340 هکتار جنگل در کازرون فارس برای زغال نابود شد

این آتش سوزی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه (بیستم تیرماه) آغاز شد و در نهایت عصر چهارشنبه این آتش سوزی به صورت کامل مهار شد. تقریبا ۳۴۰ هکتار از جنگل ها دچار آتش سوزی شد.در ارتباط با این آتش سوزی یک نفر شناسایی و دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۵۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 13 July 2017
به گزارش تابناک فارس: آتش سوزی جنگل های ارتفاعات بخش کوهمره نودان کازرون پس از 34 ساعت، عصر چهارشنبه مهار و عامل این حریق بازداشت شد.
 
این آتش سوزی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه (بیستم تیرماه) آغاز شد و در نهایت عصر چهارشنبه این آتش سوزی به صورت کامل مهار شد.
 
 فرماندار کازرون با اشاره به اینکه تقریبا ۳۴۰ هکتار از جنگل ها دچار آتش سوزی شده بود، بیان کرد: حریق بیشتر مربوط به علف های زیر درختی بود و به خاطر وضعیت طبیعت که بیشتر  تخته سنگ وجود داشت آتش از مسیر درختها عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمی بارش ها و خشکسالی های اخیر عمده درختان بلوط منطقه دچار خشکیدگی شده بودند، اضافه کرد: همین درختان وضعیت آتش سوزی را تشدید کردند که با تلاش نیروهای مردمی، ارتش و پادگان صفر هفت و مجموعه محیط زیست و منابع طبیعی آتش سوزی مهار شد.
 
رئیس دادگاه بخش چنارشاهیجان کازرون بیان داشت: در ارتباط با این آتش سوزی یک نفر شناسایی و دستگیر شده است.
 
تورج دالکی افزود: این فرد متخلف که عامل این آتش سوزی است هم اینک در اختیار دادگاه بخش چنارشاهیجان کازرون است و در بازداشت بسر می برد.
 
وی، گفت: برخی از افراد سودجو برای تهیه زغال اقدام به آتش زدن منابع طبیعی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار