برخورد با شرکت حمل ونقل متخلف البرز

کد خبر: ۴۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 10 June 2015
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز اعلام کرذ : برای 54 شرکت و موسسه حمل ونقل برون شهری متخلف دراین استان رای صادر شد.

قاسم باقری گفت: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری، در سال 93 تعداد 54 شرکت و موسسه حمل و نقل برون شهری به عنوان متخلف به کمیسیون ماده 12 استان معرفی شدند.

وی افزود: این کمیسیون در سه نشست به تخلفات سال 39 شرکت حمل و نقل برون شهری مستقر در استان البرز، مشتمل بر 19 شرکت حمل و نقل داخلی کالا و 20 شرکت حمل و نقل مسافر رسیدگی کرد.

باقری با بیان اینکه، پرونده 15 شرکت حمل و نقل مربوط به سایر استان ها نیز مورد بررسی قرارگرفت، افزود:درخصوص 22 شرکت آرای قطعی صادر، پرونده 17 شرکت با توجه به تکرار تخلفات و صلاحیت رسیدگی به کمیسیون ستادی ارجاع و تعداد 15 شرکت حمل ونقل مستقر و مربوط به سایر استان ها نیز جهت رسیدگی و صدور رای به استان مربوطه ارسال شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، درخصوص آرای صادره در این جلسات گفت: با توجه به میزان صلاحیت های تفویضی به استان، در مجموع 17 مورد تذکر کتبی با درج در پرونده، یک مورد تعلیق تعقیب و 4 مورد برائت برای شرکت ها صادر شد.

وی افزود: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافر شامل، تاخیر درحرکت و اعزام اتوبوس، جذب مسافر از روش های غیر متعارف، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر و عدم مطابقت صورت وضعیت با نام مسافران، بوده است، که در جلسات کمیسیون به آنها رسیدگی و احکام مربوطه صادر شده است.

باقری در خصوص تخلفات انجام شده در بخش حمل ونقل کالا نیز گفت: صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی، عدم رعایت ضوابط حمل محمولات ترافیکی از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت های حمل ونقل کالا بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار