خوش خبری! معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی؛

افزایش قیمت مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی از افزایش قیمت مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 13 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی و به نقل از فارس، علی حاجی‌مجتهد عصر شنبه 23 خردادماه در نشست خبری معاونت تولیدات دامی اداره‌کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال هیچ مشکلی در ارتباط با تأمین گوشت قرمز در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: نیاز استان به گوشت قرمز 65 هزار تن است و با وجود زائران نیز ما مازاد تولید گوشت قرمز داریم.

وی بیان کرد: برای تامین تخم‌مرغ نیز ما هیچ مشکلی نداشته و مازاد تولید داریم.

حاجی‌مجتهد اضافه کرد: میزان تولید مرغ در ماه مبارک رمضان را بر اساس برآوردها و آمارهای جوجه‌ریزی انجام دادیم که با بیش از 6 میلیون جوجه‌ریزی 11 هزار تن گوشت مرغ داریم.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برای تنظیم بازار برآورد می‌شود حدود 2 هزار تن مرغ منجمد در بازار توزیع شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به علت افزایش تقاضا قیمت نیز افزایش می‌یابد، عنوان کرد: قیمت به صرفه در استان خراسان رضوی بین 7 هزار تا 7 هزار و 500 تومان بوده که این مبلغ در دیگر شهرها نظیر تهران بین 7 تا 8 هزار تومان است.

حاجی‌مجتهد با بیان اینکه قیمت‌های زیر قیمت اصلی به ضرر مرغدار است، گفت: ما با افزایش قیمت گوشت در ماه مبارک رمضان مواجه هستیم اما تلاش می‌شود قیمت‌ها از 7 هزار تومان افزایش نیابد.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته در شب عید خراسان رضوی پایین‌ترین قیمت مرغ در کشور را داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار