برگزاری همایش دوچرخه سواری به میزبانی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه

به مناسبت دهه کرامت و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، دومین همایش عمومی دوچرخه سواری درسال جاری به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 09 August 2017
تابناک رضوی - مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با اعلام خبر فوق به خبرنگاران گفت: این همایش دوچرخه سواری با همراهی کارکنان ادارات سطح شهرستان به عنوان حامیان هوای پاک در جمع مردم برگزار شد.

علی نیرویی گفت : از آنجا که استفاده صحیح از دوچرخه نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری دارد، به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش فنی علاقمندان با این ورزش مفرح و با نشاط ، با استفاده از تخصص و تجربه مربیان هیات دوچرخه سواری شهرستان، آموزش های لازم به دوچرخه سواران داده شد.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور جمعی از کارکنان و اساتید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه ، دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت گاز ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه دولتی ، شهرداری در کنار همشهریان حامی پویش سبز ، مسیر بلوار مدرس تا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را با دوچرخه رکاب زدند .

گفتنی است، مراسم اختتاحیه این همایش در سالن شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه برگزا رشد و در پایان به قید قرعه به بیست نفر از دوچرخه سواران هدایای به رسم یاد بود از طرف حامیان برگزاری این همایش اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار