افزایش 83 درصدی مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در طرح «ذبح عظیم»

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) چهارمحال و بختیاری گفت : مشارکت مردم و خیران در جمع آوری نذورات در طرح «ذبح عظیم» نسبت به سال گذشته بیش از 83 درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۴۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 05 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک‌پور با اشاره به اینکه طرح «ذبح عظیم» برای سومین سال متوالی در استان اجرا می شود، اظهار کرد: در سال جاری 16 دفتر کمیته امداد، 35 پایگاه مراکز نیکوکاری و 80 پایگاه در میعادگاه های نمازجمعه سطح استان آماده دریافت نذورات خیران و مردم نیکوکار استان در طرح نذورات قربانی در دهه امامت و ولایت هستند.

وی افزود : پیش‌بینی می‌شود بیش از 373 میلیون تومان گوشت قربانی میان نیازمندان استان توزیع شود.

ملک‌پور با بیان اینکه کمک‌های عید قربان در اولین فرصت و با اولویت ایتام، محسنین و سالمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد : تاکنون میزان نذورات نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده 295 میلیون تومان بوده که بیش از 267 میلیون به صورت کالا و مابقی به صورت نقدی بوده است.

وی گفت : مشارکت مردم و خیران در جمع آوری نذورات نسبت به سال گذشته بیش از 83 درصد افزایش داشته است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه این طرح در طول سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین مشارکت در مناطق لردگان، اردل و میانکوه بوده که انتظار می‌رود سایر مناطق نیز در جذب مشارکت‌های مردمی فعالیت بیشتری داشته باشند و کمک های جمع آوری شده بین نیازمندان 70 شهر و روستای استان توزیع شود.

وی با اشاره به همکاری اداره کل دامپزشکی و حوزه‌های علمیه در طرح ذبح عظیم، گفت: در این طرح، کشتار گوسفندان برای کمیته امداد رایگان انجام می‌شود.
ملک‌پور خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد #1* ۸۸۷۷ * و یا نصب نرم افزار سکه بر روی تلفن همراه خود به منظور یاری رساندن به نیازمندان واقعی جامعه مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار