استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس عشایری چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری از استانداردسازی تجهیزات گرمایشی و مخازن ذخیره سوخت فسیلی مدارس این استان در آستانه فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حاتم خالدی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد 168 مدرسه ثابت و 23 کلاس درس سیار عشایر این استان مجهز به بخاری های ایمن و استاندارد شد.
وی از اتصال نیمی از مدارس شبانه روزی و ثابت مناطق عشایری در مناطق مختلف استان به گاز طبیعی طی سال جاری خبر داد و گفت: برای مابقی مدارس که دسترسی به گاز طبیعی ندارند، سوخت فسیلی مورد نیاز (نفت سفید) تامین و در مخازن ایمن ذخیره سازی شده است.
رئیس آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری همچنین از تجهیز مدارس عشایر ساکن، درون کوچ و برون کوچرو به رایانه و شبکه اینترنت خبر داد.
خالدی افزود: با دستور کار دولت تدبیر و امید در راستای استفاده از خدمات آموزشی برابر، تعداد 23 مدرسه سیار و نیمه سیار عشایر کوچرو مقطع ابتدایی در مناطق قشلاقی این استان به اینترنت متصل و از خدمات این شبکه برخوردار شدند.
وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای سال تحصیلی جدید هیچ گونه محدودیتی در سیستم سخت افزاری و نرم افزاری درآموزش و پرورش عشایری استان وجود ندارد.
استان چهارمحال و بختیاری با داشتن 124هزار نفر جمعیت عشایری بعد از استان فارس دومین استان عشایرنشین کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار