افطاری رهبری برای نیازمندان باشت

کد خبر: ۵۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 04 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدهمزمان با سالروز میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری با همکاری امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت برگزار شد.
در این سفره افطاری که برای نیازمندان و ایتام شهرستان باشت برپا شد، متقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولان شهرستانی در کنار یک هزار نیازمند باشتی بر سفره افطار حضور داشتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در حاشیه این مراسم ضیافت اظهار کرد: طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری به منظور اطعام نیازمندان که با مشارکت کمیته امداد و ائمه جمعه در سطح گسترده برگزار می‌شود، اقدامی ارزشمند بوده که طی سال‌های اخیر به خوبی انجام گرفته و از عنایات رهبری است.
وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی شهرستان تقدیر کرد و تلاش این نهاد در راستای اجرای خدمت به محرومان را بسیار ارزشمند و قابل تحسین برشمرد.
حبیب‌الله باقر مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت نیز در این آئین گفت: به منظور اجرای طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری که با همکاری امام جمعه صورت گرفت، قریب به یک‌هزار نیازمند اطعام شدند.
وی افزود: طرح ضیافت افطاری برای روستاها نیز طی روزهای آینده در قالب توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره افطاری در برخی از روستاها برگزار خواهد شد.
این مسئول تأکید کرد: تلاش داریم با افزایش مشارکت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان بالغ بر شش هزار نیازمند باشتی اطعام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار