اجرای ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی توسط روحانیون مستقر در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای هزار برنامه فرهنگی دینی توسط روحانیون مستقر در استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 10 March 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی از اجرای هزار برنامه فرهنگی دینی توسط روحانیون مستقر در استان طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روحانیون مستقر در مساجد شهری و روستایی با همکاری تبلیغات اسلامی استان و هیئت‌امنای مساجد برنامه‌های فرهنگی را انجام می‌دهند.

به گفته مسعودی هماهنگی در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی، سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای بیش از ۵۵۰ گفتمان دینی با موضوعات مختلف اجتماعی، مشارکت در شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی و همکاری در امر اشتغال‌زایی روستایی ازجمله اقداماتی است که توسط روحانیون مستقر انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز روحانیون مستقر را سفیران تبلیغی سازمان دانست و افزود: این روحانیون با کمترین امکانات در راستای توسعه و ترویج شعائر دینی تلاش می‌کنند به همین منظور حمایت مسئولان اجرایی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند در افزایش فعالیت‌های تبلیغی روحانیون مستقر به لحاظ کمی و کیفی اثرگذار باشد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه فضای مجازی تلاش می‌کند تا سطح تبلیغی این روحانیون را افزایش دهد و در این راستا از اساتید برتر حوزه و دانشگاهی بهره می‌برد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار