حمایت شورای شهر شیراز از ساخت بیمارستان های پیوند اعضا و سرطان

غلام مهدی حقدل رئیس شورای شهر شیرازدر جلسه هیئت‌امنای بیمارستان در حال احداث پیوند اعضای ابوعلی سینا، پس از تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر سید علی ملک حسینی، حمایت از احداث این مرکز درمانی پیوند اعضا و بیمارستان سرطان جنوب کشور را از وظایف شهرداری و شورای شهر شیراز دانست.
کد خبر: ۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹ 19 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، غلام‌مهدی حقدل که همراه با سایر اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق مختلف شیراز در جلسه هیئت‌امنای بیمارستان در حال احداث پیوند ابوعلی سینا حاضر شده بود، اظهار داشت: هنر بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز این است که هیچ‌گاه به داشته‌های خود بسنده نکرده و با اعتماد به مردم و خیران، اقداماتی را در حوزه سلامت انجام داده که در کشور کم‌نظیر است.
وی اضافه کرد: دکتر سید علی ملک‌حسینی که از افتخارات پزشکی کشور است در احداث بیمارستان پیوند اعضا نقش اساسی دارد و مردم ما هیچ‌گاه این کرامت و عظمت روح را فراموش نمی‌کنند.
رئیس شورای شهر شیراز بیان کرد: روح بزرگی که در مجموعه علوم پزشکی شیراز وجود دارد، کم‌نظیر بوده و اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده که هدایت خیران به سمت نیازهای اساسی و جلب اعتماد آن‌ها از جمله آن‌ها است.
حقدل گفت: بیمارستان در حال احداث پیوند اعضای ابوعلی سینا و همچنین بیمارستان سرطان جنوب کشور متعلق به‌ تمام مردم شیراز و حتی جنوب کشور است و بر این اساس تفاوتی ندارد که محل آن‌ها در شیراز و یا صدرا باشد، بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا شهرداری و شورای شهر تا حد امکان به تکمیل این پروژه‌ها کمک کند.
وی خطاب به شهرداران مناطق مختلف، اظهار داشت: شیوه‌های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد و از روش‌های گوناگون حمایت کرد، از جمله انجام خاک‌برداری بیمارستان سرطان جنوب توسط شهرداری و برای بررسی‌های بیشتر باید در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل شود تا بتوان کمک‌ها را بر اساس قانون در طول سال‌های احداث، ارائه کرد.
حقدل ادامه داد: در هر نقطه‌ای از شیراز که شهرداری زمین داشته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای احداث بیمارستان به آن نیاز داشته باشد، در اختیارشان قرار داده می‌شود تا نیازهای درمانی مردم رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار