معاون استاندار فارس گفت

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به سنگ پرانی که در 2 روز گذشته به برخی از خودروهای سنگین حامل بار در این شهرستان صورت گرفت، گفت: هم اینک امنیت در راه های اصلی و فرعی این منطقه به طور کامل برقرار و تردد وسایل نقلیه در آن در حال انجام است.
کد خبر: ۶۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 25 September 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا صحراییان، افزود: ظرف 2 روز گذشته 2 مورد حمله به خودروهای سنگین و یک مورد سنگ ‌پرانی در محدوده شهرستان جهرم گزارش شد که در حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون الوند، راننده این وسیله نقلیه از قسمت سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی اظهار داشت: بنا به گفته پزشک معالج، هم اکنون حال عمومی این راننده رضایت بخش است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و چند نفر از عاملان سنگ پرانی، شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس شورای تامین شهرستان جهرم افزود: پس از تشکیل پرونده برای دستگیر شدگان، آنها به مرجع قضایی تحویل داده شدند و با انجام رسیدگی قانونی و قضایی به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
صحراییان گفت: در حال حاضر نیروهای انتظامی و بسیج در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر و در حال گشت‌زنی هستند و امنیت و تردد در راه‌های اصلی و فرعی جهرم به‌ طور کامل برقرار است.
وی، شایعه ها و مطالبی را که در 2 روز گذشته از طریق فضای مجازی در این زمینه انتشار یافته، تکذیب کرد و گفت: مردم نباید به این مطالب کذب، اعتنایی داشته باشند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار