تابناک ایلام

قابل توجه اعضای شورای شهرایلام!/چرا میدان(چهارراه)سعدی به همان ساختار قدیمی باقی مانده است؟/توسعه نیافتگی آن شباهت بیشتری با یک فضای حومه ای و کم تراکم دارد تا مرکز یک شهرستان بزرگ !!

میدان (چهارراه)سعدی که مرکز شهرستان ایلام است نه تنها هیچ گونه چشم انداز زیبا و مدرنی ندارد بلکه هیچ شباهتی با نامی که برای آن برگزیده اند ندارد و توسعه نیافتگی آن شباهت بیشتری با یک فضای حومه ای و کم تراکم دارد تا مرکز یک شهرستان بزرگ که مرکز استان هم محسوب میگردد .
کد خبر: ۶۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 25 July 2015

قابل توجه اعضای شورای شهر ایلام. مرکز هر شهر مهمترین مکان آن شهر محسوب میگردد لذا باید زیباترین طرح ها و برترین تدابیر برای توسعه و نوسازی آن بکار گرفته شود .

اما میدان سعدی که مرکز شهرایلام است نه تنها هیچ گونه چشم انداز زیبا و مدرنی ندارد بلکه هیچ شباهتی با نامی که برای آن برگزیده اند ندارد و توسعه نیافتگی آن شباهت بیشتری با یک فضای حومه ای و کم تراکم دارد تا مرکز یک شهرستان بزرگ که مرکز استان هم محسوب میگردد .

اعضای شورای شهرستان ایلام آیا مرکز شهرستان جز حوزه ی کاری شما نمیباشد ؟!شما به مکان هایی که در ساختار شهری نقش مهم و استراتزیک دارند و توجه ویژه شمارا میطلبد توجه نمیکنید

پس این توجه ویژه ی شما به کجا معطوف گردیده است؟!میدان سعدی که یکی از مهمترین نقاط شهرستان است سال هاست که به همان ساختار قدیمی باقی مانده و هیچ گونه توسعه ونوسازی در ساختار آن صورت نگرفته است.
 سوال اساسی این است که با این اوصاف پس حوزه ی وضایف شما برای کدام موارد تعریف گردیده است میدان مرکز شهرستان هیچ گونه تشابه و سنخیتی با نامش ندارد و جالب توجه است که هیچ گونه یاد و نشانی از این شاعر بزرگ و نام آور در ان دیده نمیشود .
 اعضای شورای شهرستان ایلام باید برای مسائل و مشکلات چاره ای بیاندیشند چرا که پاک کردن صورت مسئله به جای حل مسئله نه تنها مشکلات را رفع نمیکند بلکه باعث ایجاد چالش ها و بحران هایی میشود که رهایی از انها نه تنها آسان نیست بلکه گاهی غیر ممکن و محال میگردد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار