عضو هیئت رئیسه مجلس:

ایران در سایه تحریم‌ها رشد کرده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در سایه تحریم‌ها رشد کرده است و دنیا بداند ایران یک کشور مستقل است و به عنوان یک الگوی بی‌بدیل پیشرفت و بدون نیاز به غرب و در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 31 July 2015
محمد دهقان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گلبهار در جمع نمازگزاران جمعه شهر گلبهار اظهار داشت: در سال‌های متمادی یک نبرد دائمی با آمریکا و جریان نظام سلطه به طور عام مطرح بوده است و از زمانی که انقلاب کرده‌ایم آنان هیچ‌گاه فشارهای مختلف را علیه ایران کم نکرده‌اند.

وی افزود: دنیا بداند ایران یک کشور مستقل است و به عنوان یک الگوی بی‌بدیل پیشرفت و بدون نیاز به غرب و در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران در کنار تمام تحریم‌ها موشک بالستیک ساخته است و یکی از ارکان قدرت ایران این موشک‌ها است که دشمن از این ترس و وحشت دارد.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران در عرصه علمی پیشرفت داشته است و نماد آن علوم هسته‌ای است که ایران جزو چند کشور هسته‌ای دنیا محسوب می‌شود.

دهقان گفت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کرده‌اند که ایران را از درون بر هم بریزند اما ملت ایران ملتی با بصیر و تابع امر ولی امر مسلمین بوده و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

دهقان افزود: قدرت موشکی، قدرت هسته‌ای و قدرت سایبری از جمله ارکان قدرت ایران هستند که دشمن در صدد مهار آنها است.

وی ادامه داد: ایران یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و تحریم‌ها علیه ایران اثری ندارد و با همدلی و پشتیبانی همه جانبه مقام معظم رهبری و مجلس مذاکرات به پیش رفته است.

نماینده مردم چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی به موضوعات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات را با برگزاری جلسات متعدد با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی در حال برطرف کردن هستیم.

وی افزود: قطار شهری مشهد-گلبهار و چناران یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور است که قریب به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این پروژه دارای اعتبار ملی است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آزادراه مشهد-چناران و قوچان همچنین هزار میلیارد اعتبار می‌طلبد که امسال وارد قانون بودجه شده است و مشارکت بخش خصوصی در این پروژه را نیاز دارد.

دهقان افزود: پروژه آزادراه مشهد به چناران 450 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که با ورود بخش خصوصی این آزادراه ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار