اعتبار 2 درصد نفت و گاز کازرون پرداخت شد

فرماندارکازرون گفت: امسال مبلغ چهار میلیاردو 128 میلیون تومان از دو درصد نفت گاز به شهرستان کازرون اختصاص یافت و توزیع شد.
کد خبر: ۶۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 01 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمیدرضا گرامی، شنبه درجلسه مربوط به توزیع اعتبارات یادشده افزود:این اعتبارات بین سازمان های دولتی و ارگان ها توزیع شد.

وی گفت:ازاین میزان اعتبار50 درصد در بخش آب،راه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دامپزشکی هزینه خواهد شد و 50 درصد بقیه در سایر طرح های ادارات وارگان ها هزینه خواهد شد.

فرماندار کازرون گفت: اعتبارات در بخش های خشت،کنارتخته، جره وبالاده وکوهمره نودان هزینه خواهد شد و دو بخش چنارشاهیجان ومرکزی چون از مناطق محروم خارج شده اند اعتباری از دو درصد نفت وگاز به این دوبخش تعلق نمی گیرد.

وی گفت: امسال اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود 25 درصد کاهش دارد .

در حاشیه این جلسه عسکر دانشگر کارشناس معین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اعلام کرد: اعتبارات امسال دو درصد درآمد نفت و گاز استان فارس 133 میلیارد و 600 میلون تومان است که 81 میلیارد و700 میلیون تومان از این اعتبارات در بخش دوسوم به شهرستان ها اختصاص یافته است و51 میلیارد و 900 میلیون تومان در بخش یک سوم توزیع می شود.

وی در این باره توضیح داد :عتبارات دو سوم به شهرستان های محروم استان تعلق می گیرد و اعتبارات یک سوم تنها به شهرستان هایی که منابع نفتی در استان دارند تعلق می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار