ببینید 6 دقیقه تا واقعیت؛

به خاطر 4 کیلو مواد بازیافتی مگر باید آدم بکشند

ابعادی از یک درگیری نابرابر به گفته یک ضایعاتی به اسم مهدی چاکری که از سمت مأمورین بازیافت شهرداری بندرعباس مورد شبیخون قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 06 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، سرگذشت جانکاه پدر و پسری در زیر ضرب و شتم یک لشکر آدمی که روی سرشان ریختند و با شوک برقی، موکت‌بر آنها را زدند و زمین‌گیر کردند به جرم اینکه بندری نیستند و نباید در بندرعباس کار کنند آیا این برخورد انصاف است، جزئیات این درگیری را فردی به اسم «مهدی چاکری و پسرش» که راهی بیمارستان شده بودند طی این ویدیو تشریح می‌کند را مشاهده کنید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
این اخبار کذب محض هست مشخصه از سوی تعدادی افراد جهت اقدام خواصی پشتیبانی میشوند وسایت تابناک بدون هیچ اطلاعاتی از فرد مصاحبه و منتشر می کند اینا ی تعداد افراد سود جو بدون مجوز هستن. پس تکلیف اون پیمانکاری که سرمایه گذاری کرده در امر بازیافت و تعداد 300 کارگر بومی دارن کار میکنن چیه یه تعداد افراد افغانه انبار ضایعاتی رو دایر کردن که هزار چیز مسروقه داخل انبارشون پیدا میشه لطفا بدون اطلاعات کافی ارگان و شخصی رو محکوم نکنید
انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام مشخصه دوستی که نظر بالا را فرستادند خودشان در صحنه حضور داشتند و اطلاع کامل دارند نظر بالا از جای قابل نقد است که می گوید فرد مصاحبه دهنده افغانی بوده درصورتیکه نیست مطابق صحبتش و تهمت هم زده که مال‌خر می‌باشد و در پایان نظرش از ارگانها هم دفاع میکند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار