تلاش والیبال اردبیل برای کسب میزبانی آسیا

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات والیبال کاپ آسیا سبب ایجاد انگیزه در میان بازیکنان و رشد والیبال در استان اردبیل می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ 23 February 2015

نادر فلاحی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس هیئت والیبال استان اردبیل 9 ماه است که انجام وظیفه می‌کنم و در این مدت سعی داشتم کارهای مفید و رو به رشدی را برای پیشرفت والیبال استان انجام دهیم.

وی گفت: والیبال ملی خوشبختانه در عرصه بین‌المللی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته که این موفقیت‌ها سبب این شده که حجم علاقمندی و استقبال جوانان و نوجوانان به ورزش والیبال هم در کشور و هم در استان اردبیل بالا رود که سعی ما بر این بوده تا با یک برنامه دقیق این موضوع را مدیریت کنیم.

فلاحی تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های فدراسیون والیبال که جزو موفق‌ترین فدراسیون‌های موفق در کشور است سعی کردیم که از حاشیه‌ها دوری کنیم و بتوانیم از مدیران موفق و منابع انسانی کارآمد استفاده کنیم که بر همین اساس اعضای هیئت مرکزی و روسای شهرستان‌ها را انتخاب کردیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: در این 9 ماه گذشته سعی ما بر این بوده که از اعضای والیبال سابق استان از یک سری مدیران موفق برای همکاری با رشته ورزشی والیبال دعوت کنیم و بر همین اساس در شهرستان‌های استان از فرمانداران و شهرداران هر شهرستان در راس هیئت والیبال شهرستان استفاده کردیم.

فلاحی بیان کرد: برنامه‌ رو به رشد والیبال استان اردبیل را در دو جهت تعریف کردیم که شامل بخش قهرمانی و بخش همگانی بوده و تمرکز خودمان را در این دو موضوع بیشتر از قبل متمرکز کردیم.

وی گفت: در مورد بخش قهرمانی استعدادیابی از مدارس استان اردبیل انجام شد که در همین راستا 7 نفر به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شده‌اند که در روز دهم اسفند ماه به منظور تست دادن نهایی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان حاضر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار