مدرسه روایت گری در سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود

مدرسه روایتگری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال تحصیلی جدید تأسیس می شود.
کد خبر: ۷۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:حمید حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر اساسنامه مدرسه روایتگری تدوین شده است تا با ایجاد آن، بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل چهارم و پنجم فراهم شود.

وی افزود: انتظار این است فارغ التحصیلان این مدارس، افرادی باشند که با فعلیت بخشیدن به استعدادهای بالقوه و فطری خود به عنوان منابع انسانی مطمئن بر مبنای تعقل، اندیشه ورزی، مهرورزی و سلامت معنوی بکوشند تا پیام های هشت سال دفاع مقدس را به نسل های بعدی با روش های به روز بر اساس نیاز امروز جوانان و نوجوانان، منتقل کنند.

حسن زاده، جامعه هدف این طرح را تربیت دانش آموزان مقطع دبیرستان تعیین کرد و ادامه داد: این دانش آموزان در مدرسه روایتگری تربیت شده، دروس عمومی خود را گذرانده و در دروس تخصصی در اختیار متولی طرح "بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس" قرار خواهند گرفت.

وی افزود: شروع و پایان سال تحصیلی در مدارس روایتگری مطابق تقویم اجرایی رسمی در آموزش و پرورش است و فارغ التحصیلان این مدرسه در یادمان های دفاع مقدس حضور می یابند و به روایتگری می پردازند؛ ضمن اینکه هیأت امنای این مدارس از نمایندگان ارگان های فرهنگی استانی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار