ساخت فیلم داستانی فرزندان ما در استان قم

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم، از ساخت فیلم داستانی «فرزندان ما» به تهیه کنندگی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 12 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد صادقی در تشریح مراحل تولید این فیلم بیان داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های این معاونت بوده است که  تهیه و تولید محصولات تصویری همیشه توانسته راه مناسبی برای پیشگیری از تخلافات راهنمایی و رانندگی باشد. 

وي عنوان داشت: در ساخت این فیلم تلاش شده است با استفاده از ارتباط بین پدر و فرزند به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در این فیلم 3 خانواده قصد دارند به یک هدف مشترک دست یابند ولی تنها دو خانواده که قوانین را رعایت می کنند به هدف خود رسیده و خانواده ای که اجرای قوانین را درنظر نمی گیرد، از دو خانواده دیگر عقب می ماند. 

وي افزود: ،در ساخت این فیلم سعی شده است هم از پتانسیل درون سازمانی و هم برون سازمانی استفاده شود، به همین منظور مسئولیت کارگردانی فیلم مذکور بر عهده  مهدی واشیان و نيز نویسندگی آن را مهدی مرادی جمکرانی انجام داده است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: اين فیلم وارد مرحله ی تدوین شده  و مقرر است در هفته ناجا از شبکه استانی نور پخش شود. 

گفتني است اردلان نوبخت، حسین نباتی، عفت واشیان ، محمد سینا صفر زاده، پوریا کرمانی، ملیحه نباتی، مبین کرمی ،محسن اسماعیلی، صبا رحیمی، سروان رضا پارسا نسب در این فیلم ایفای نقش داشتند و دیگر عوامل سازنده این فیلم میثم باباخانی و علی دزفولی تصویر بردار، علی افشار صدابردار، مهدی مرادی برنامه ریز، علی بهنامی پور مدیر صحنه، عباس محمدی مدیر تولید و گریمور حبیب نوروز پور  هستند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار