رانت خواری و فساد اقتصادی مردم را خسته کرده است

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: طبق گفته رهبر انقلاب در مبارزه با فساد، باید ابتدا دانه‌درشت‌ها را دستگیر کرد لذا در این راستا پیله کردن به یک آدم معمولی، فایده چندانی ندارد.
کد خبر: ۷۷۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 25 August 2019

به گزارش تابناک فارس: امام جمعه شیراز توصیه رهبر انقلاب به اعضای هیات دولت را مقابله با رانت‌خواری و فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: این مسئله واقعاً مردم را خسته کرده و حرکت‌ها نیز در این راستا چندان قوی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور معتقد به فساد سیستمی نیستیم اما متأسفانه کسانی هستند که در یک کار خوب، مانند پشه وسط غذا می‌افتند و آن کار خوب را به‌کلی خراب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تأکید کرد: قبل از قوه قضاییه، دولت باید با استفاده از ابزارهای نظارتی که در اختیار دارد، برای مبارزه با فساد، به میدان آید.

دژکام تأکید کرد:در مبارزه با فساد اولویت با دانه‌درشت‌ها است؛ کسانی که با استفاده از لابی‌ها و قدرت، حق مردم را ضایع می‌کنند.

وی ادامه داد: باید ریشه فساد را در برخورد با دانه‌درشت‌ها خشک کرد که در این صورت مردم هم خشنود شده و محکم حمایت خواهند کرد.

امام جمعه شیراز افزود: برخی از جوان‌ها می‌خواهند انقلابی باشند اما نمی‌دانند معنی انقلابی بودن، داغ برخورد کردن نیست بلکه پیرو ولی امر بودن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار