یوسفی جمارانی:

فیروزکوه خاستگاه ورزش کوهنوردی است

فرماندار فیروزکوه گفت:شهرستان فیروزکوه با داشتن کوه های مرتفع و استعدادهای خدادادی مکان مناسبی برای ورزش کوهنوردی است به گونه ای که بسیاری از کوهنوردان ملی و بین المللی به منظور تمرین و بالا بردن آمادگی خود به این منطقه عزیمت میکنند
کد خبر: ۷۷۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 04 September 2019

به گزارش تابناک تهران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در دیدار با اعضای هیات کوهنوردی شهرستان گفت:هزينه در ورزش نوعی سرمايه گذاري براي سلامتي جامعه محسوب می شود و نقش مهمی درکاهش آسیب های اجتماعی دارد.
فرماندار فیروزکوه افزود: ورزش تضمین کننده تندرستي و سلامت فکری و جسمی جامعه است که قطعا می تواند به عنوان یک عامل مهم در صحنه های بین المللی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها موثر باشد.
وی تصریح کرد: امروزه ورزش کوهنوردی به عنوان یک ورزش رسمی مورد توجه جوانان است و رشته کوهنوردی به صورت جدی توسط علاقمندان پیگیری می شود که مهمترین چالش در این حوزه مشکلات بخش سخت افزاری است.
وی ادامه داد:شهرستان فیروزکوه با داشتن کوه های مرتفع و استعدادهای خدادادی مکان مناسبی برای ورزش کوهنوردی است به گونه ای که بسیاری از کوهنوردان ملی و بین المللی به منظور تمرین و بالا بردن آمادگی خود به این منطقه عزیمت میکنند.

یوسفی جمارانی گفت: شهرستان علاوه بر داشتن زیرساخت های این رشته ورزشی از ورزشکاران خوبی نیز برخوردار است که تا به حال قلعه های کوهستانی مختلفی را فتح کردند.

فرماندار اظهار داشت: در همین راستا با وجود چنین ظرفیت هایی، شهرستان فیروزکوه می‌تواند بعنوان یکی از قطب های کوهنوردی محسوب شود.

وی خاطرنشان کرد: از اداره ورزش و جوانان انتظار می رود با شناسایی استعدادهای نهفته در این رشته و با حمایت از هیأت کوهنوردی در جهت توسعه این ورزش در شهرستان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار