هنیه در مراسم تشییع سردار سلیمانی:
رییس دفتر سیاسی حماس گفت:شهادت سردار سلیمانی نشانی از روحیه جنایتکارانه آمریکاست.
کد خبر: ۸۱۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 06 January 2020

همواره در خط ثابت مقاومت خواهیم ماند/ شهادت سردار سلیمانی نشان دهنده روحیه جنایتکارانه آمریکاست

به گزارش تابناک سمنان: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسم تشییع سردار سلیمانی گفت: امروز آماده ایم تا احساسات خالصانه خود را به برادری عزیز و فرمانده‌ای شهید ابراز کنیم، فرمانده‌ای که در راه فلسطین و مقاومت فداکاری‌های زیاد کرد تا به جایگاه امروز رسید.

او ادامه داد: این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکا مرتکب شد، نشان دهنده روحیه جنایتکارانه آنها است که این جنایت‌ها و خونرریزی‌ها را در سرزمین مبارک فلسطین باعث شده است.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خاطرنشان کرد: روحیه جنایتکارانه‌ای که دیروز باعث شهادت سردار سلیمانی شد همان روحیه جنایتکارانه پوششی برای  رژیم صهیونیستی است مرتکب جنایت‌های زیادی شده و فرماند‌ه های مقاومت و فلسطین را ترور کنند.

هنیه افزود: تاکید می کنم که خط مقاومت در سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های اسرائیل و هژمونی آمریکا هرگز شکست نخواهد خورد، تردید نکرده و همواره در خط ثابت مقاومت خواهیم ماند تا زمانی که اشغالگران را از سرزمینمان بیرون برانیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پایان گفت: اعلام کینم که فرمانده سردار شهید سلیمانی که در راس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران بود، شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس. مقاومتی که در لبنان آن پیروزی‌ها را به دست آورد حتما در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صیونیست‌ها هم پیروز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار