آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در شیراز

بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور عصر سه شنبه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی شیهد آیت الله دستغیب شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 02 September 2015
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس،در حاشیه آیین افتتاحیه این مسابقات به خبرنگاران گفت: یک هزار و 470 دانش آموز برگزیده ورزشی از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

محمد جعفری بیان داشت: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های فوتسال، مینی والیبال، مینی بسکتبال، مینی هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و دو و میدانی رقابت می کنند.

دبیر ستاد برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دختران مقطع ابتدایی کشور، اظهار کرد: علاوه بر دانش آموزان دختر برگزیده مقطع ابتدایی، رقابت های شنا و دو و میدانی دختران دانش آموز مقطع اول متوسطه کشور نیز در شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد:تیم ورزشی دانش آموزی استان فارس با شعار 'سواد کلید تفکر' در این مسابقات شرکت کرده است.

جعفری بیان کرد: رقابت های ورزشی دختران دانش آموز کشور که با گذشت 20 سال از میزبانی قبلی استان فارس از این رقابت ها در شیراز برگزار می شود تا 15 شهریورماه جاری ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس اظهار کرد: حدود 200 داور و ناظر فنی و 200 نفر عوامل اجرایی در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند.

به گفته وی، این رقابت ها در 11 مکان ورزشی شهر شیراز برگزار می شود و هشت مکان برای خوابگاه شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار