در مراسم تودیع مظهری صورت گرفت:
به گزارش تلابناک سمنان: علی رضا آشناگر استاندار سمنان گفت: در وضعیت کنونی هیچ راهی جز یکپارچگی، همراهی و همدلی آحاد مردم و مسئولین در تمام قوا برای اجرای ارزش‌ها و سیاست‌های عمومی نظام نیست و در این راستا همه‌ی ما آماده‌ی همکاری و همراهی می‌باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 22 July 2020

استاندار سمنان در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان سمنان که صبح امروز چهارشنبه اول مرداد ماه ۹۹ در سالن اجتماعات دادگستری استان سمنان برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های مجموعه‌ی دستگاه قضایی در استان و بویژه آقای مظهری، رئیس کل سابق دادگستری استان سمنان گفت:: وجود آقای مظهری برای مجموعه دولت غنیمت بود و دانش قضایی خوب و تجربه‌ی موفق وی در دستگاه قضایی و خلق نیکو و شخصیت قاطع ایشان برای اجرای عدالت، سبب شد تا ما با خاطری آسوده از تجربیات ایشان بهره‌مند شویم.
وی به رئیس کل جدید دادگستری استان نیز گفت:: تمامی مسئولین و مردم این استان امادگی را
دارند تا در راستای حمایت از حاکمیت در اجرای سیاست‌های عمومی با مجموعه قضایی همکاری نموده و مساعدت نمایند.
علی رضا آشناگر همچنین با اشاره به انتصابات انجام شده از سوی رئیس کل سابق دادگستری استان گفت:: انتخاب درست و منطقی و انتصابات مناسب وی در سطح استان کمک فراوانی به اجرای عدالت و برقراری امنیت در سطح استان نمود.
آشناگر تصریح کرد در وضعیت کنونی هیچ راهی جز یکپارچگی، همراهی و همدلی آحاد مردم و مسئولین در تمام قوا برای اجرای ارزش‌ها و سیاست‌های عمومی نظام نیست و در این راستا همه‌ی ما آماده‌ی همکاری و همراهی می‌باشیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام تابناک سمنان
اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار