معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان

لزوم تهیه نقشه امکانات مرزی 9 استان همسایه با اصفهان

نقشه امکانات مرزی ۹ استان همسایه با استان اصفهان تهیه شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 03 November 2020

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی راهداری زمستانی خواستار تهیه نقشه امکانات مرزی امداد جاده‌ای ۹ استان همسایه با استان اصفهان برای خدمت رسانی در عملیات راهداری زمستانه شد.
فرزاد دادخواه با اشاره به آمادگی برای تهیه نقشه امکانات مرزی برای انجام هرچه بهتر عملیات‌های امدادی و راهداری زمستانی گفت: این نقشه به سرعت و بهبود خدمت رسانی به صورت ویژه کمک می‌کند.
معاون راهداری استان اصفهان با توجه به نظارت تخصصی راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر استان‌های فارس، قم، سمنان، خراسان جنوبی، لرستان، یزد، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی ظرفیتها، امکانات دستگاه‌های امدادی مانند نزدیک‌ترین راهدارخانه ها، پایگاه‌های امداد و نجات و دپو شن و نمک برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی و امدادرسانی الزامی است.
معاون راهداری استان اصفهان همچنین مدیریت جامع اطلاع رسانی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه به ویژه در مرز‌ها را خواستار شد و گفت: تبادل سریع اطلاعات و امدادرسانی فارغ از نگاه‌های مرزی و جغرافیایی باید در اولویت قرار گیرد.
دادخواه همچنین با تاکید بر استفاده از بی سیم برای اطلاع رسانی افزود: اطلاع رسانی بین حوزه ای، برگزاری مانور‌های امدادی در مرز استان‌ها و ایجاد سایت امداد جاده‌ای به طور قطع چالش‌های امدادرسانی در مرز استان‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار