جلسه استقبال از نوروز1400 با امور ارتباطات مناطق هشتگانه برگزار شد

امیر آهن جان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در جلسه ای با مسئولان امور ارتباطات مناطق هشتگانه بر آماده سازی شهر در آستانه نوروز1400 تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 10 March 2021

آهن جان در این جلسه عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی استان خوزستان نمی توانیم پذیرای مسافران نوروزی باشیم، هرمنطقه موظف است با درنظرگرفتن شرایط ویژه وظایف خود را جهت استقبال از اولین نوروز قرن و آماده سازی شهر برای سال جدید به انجام برساند.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص کاهش بیماری در سطح استان در آستانه نوروز و آرزوی سلامتی برای همه بیماران افزود: سالهای گذشته برنامه های ستاد نوروزی شامل برپایی محل اسکان میهمانان نوروزی، تورهای گردشگری، چاپ نفشه و بروشور راهنمای میهمانان نوروزی و ...بود که متاسفانه امسال به دلیل شیوع این ویروس منحوس نمی توانیم این برنامه ها را برگزار کنیم.

امیر آهن جان بر احیای ادارات ارتباطات مناطق تاکید کرد و افزود: روابط عمومی های مناطق باید از نظر تجهیزات فیزیکی مجهز باشند تا در هنگام مستندسازی و پوشش خبری رویدادهای منطقه مشکلی نداشته باشند و از نظر نیرو نیز کمبودی نداشته باشند. روابط عمومی ها نباید صرفا یک خبرنویس باشند بلکه باید جایگاه اصلی خود را که رسالت اطلاع رسانی گسترده و رابط میان سازمان و شهروندان است را به نحو احسن انجام دهند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی رادیو شهر در سه ماهه آینده خبر داد و عنوان کرد: مقدمات راه اندازی رادیو ویژه شهرداری به منظور ارتباط دائمی و اطلاع رسانی عملکرد و رویدادهای شهری انجام شده و به یاری خدا در سه ماهه آینده عملیاتی خواهد شد.

وی بر به روز بودن نیروهای روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید مدیریت واحد شهری را از نگاهی نو به شهروندان معرفی کنند و با ایده های خلاقانه عملکرد شهرداری های مناطق را انعکاس دهند زیرا که روابط عمومی ها پیشانی شهرداری های مناطق هستند و نباید پیام های شهرداری برای مردم تکراری و آزاردهنده و یا خلاف واقعیت باشدو

باید با روش های نو خانواده ها را با شهرداری آشتی دهیم .

آهن جان افزود: باید آموزش ضمن خدمت را برای همه کارشناسان روابط عمومی ها برگزار کنیم و همه دوستان در این برنامه ها حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول بر فضاسازی ویژه نوروز و به کارگیری طراحی های نو ، خلاقانه و با رنگ بندی مناسب ویژه سال نو تاکید کرد و گفت: باید شهر را برای نوروز1400 و با توجه به وضعیت امسال شهر از نظر شیوع بیماری و القای روحیه نشاط و امید به شهروندان آماده سازیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در خاتمه بر فضاسازی ویژه شهر جهت استقبال از نوروز1400 واطلاع رسانی به موقع به شهروندان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار