فعالیت 162 واحد تعاونی در انزلی

کد خبر: ۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 16 September 2015
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر انزلی از فعالیت 162 واحد تعاونی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: فعالیت 162 واحد تعاونی در انزلی

عبدالمجید جوانبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی در شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه 162 واحد تعاونی فعال در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: بالغ بر 90 هزار نفر سهامدار عضو این تعاونی‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 65 هزار نفر از اعضای تعاونی را آقایان و 25 هزار نفر نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بیش از 22 میلیارد و 300 میلیون تومان در این تعاونی‌ها سرمایه‌گذاری شده و بالغ بر 6 هزار و 300 نفر در تعاونی‌های شهرستان بندر انزلی اشتغال به‌کار دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انزلی از ثبت 9 تعاونی این شهرستان از هفته تعاون سال گذشته تا هفته تعاون امسال خبر داد و یادآور شد: فعالیت این تعاونی‌ها برای حدود 150 نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی از ساخت 2 هزار و 112 واحد مسکن مهر انزلی خبر داد و افزود: 12 تعاونی اتحاد مسکن مهر انزلی تشکیل شده و از این تعداد، 672 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

جوان‌بخت از واگذاری 208 واحد مسکن مهر به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: 892 واحد در حال ساخت و آماده‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه یک شرکت دارو در بندرانزلی آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: افتتاح این شرکت در شهرک صنعتی انزلی در گیلان نمونه خواهد بود.

این مسئول از مسئولان خواست تا در راه‌اندازی شرکت مذکور همکاری مالی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار