معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها، همه پروتکل‌ها باید با جدیت در فضای عمومی خوابگاه رعایت کنند و با دانشجویان خاطی که جان خود و سایر افراد را به خطر می‌اندازند، برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 21 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر «محمدرضا غلامی» چهارشنبه شب در جلسه شورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: شورای صنفی باید به عنوان پلی بین دانشجویان و معاونت و به صورت دو طرفه مشکلات را مطرح کند و در رفع آن‌ها تلاش نماید.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون در کرمانشاه گفت: تا وقتی میزان واکسیناسیون به حدود ۸۵ درصد برسد، همه باید خود را به رعایت پروتکل‌ها ملزم بدانند و در این راستا از اعضای شورای صنفی تقاضا داریم تا با توصیه‌های مناسب خود در این بسترسازی دانشگاه را یاری کنند.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به نیاز برخی از دانشجویان به مشاوره سلامت، از اعضای شورای صنفی خواست تا به عنوان بازوان اجرایی اداره مشاوره، در شناسایی این افراد به این اداره کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اعضای این شورا به دنبال اعتماد هستند باید روز به روز روابط بین خود و دانشجویان را تقویت کنند.

این نشست با هدف بررسی و پیگیری مشکلات صنفی، رفاهی دانشجویان، اعضای شورای صنفی مرکزی دانشجویان با مسوولان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

در نشست شورای مرکزی صنفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر محمدرضا غلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محبی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، سعید کریمی‌خو مدیر امور دانشجویی، بهمن الماسی مدیر امور فرهنگی، کیومرث بشی‌پور مدیر تربیت بدنی و سایر مسوولین معاونت فرهنگی، دانشجویی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات صنفی شرکت داشتند.

در این جلسه درخواست‌های دبیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان، مبنی بر رسیدگی به وضعیت تغذیه دانشجویان، ساعت تحویل غذا در دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها، نوسازی و بازسازی خوابگاه دختران، تجهیز امکانات خوابگاهی، افزایش تست سریع کرونا، بازگشایی سالن‎‌های ورزشی براساس پروتکل‌های بهداشتی، راه‌اندازی بوفه دانشکده دندان‌پزشکی و پرداخت حق‌الزحمه دانشجویان مشارکت کننده در طرح واکسیناسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمار‌ها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار