همایش بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور گسترده ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی زنان و مردان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 30 October 2021

در این مراسم شماری از بانوان هوادار سپاهان نیز به همراه اعضای خانواده خود در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور یافتند که تعداد آنها به حدود ۱۰ هزار نفر می‌رسد و جمعیت بانوان حاضر در نقش جهان تقریباً با آقایان برابر است. 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این همایش، ۶۸ سالگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را تبریک گفت و افزود: هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی نیازمند به اسطوره و قهرمان است حوزه ورزش در میان بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی ظرفیت اسطوره‌سازی و قهرمان‌پروری بیشتری دارد.

محمدیاسر طیب‌نیا بر ضرورت سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه تاکید و تصریح کرد: ورزش همراه  با اخلاق، سبک زندگی و فرهنگ یک جامعه را متحول و مشکلات اجتماعی را برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی است، افزود: تیم‌داری در رشته‌های مختلف ، نخبه‌پروری و پرورش استعدادهای ورزشی در شهرهای گوناگون استان، توجه به ورزش کارگری، حمایت باشگاه سپاهان از ۹۳ تیم ورزشی، فدراسیون‌های ورزشی، هیات‌ها و توجه به ورزش بانوان در این زمینه انجام می شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه سپاهان با تبریک هفته سپاهان گفت: 7 آبان پایان هفته سپاهان بزرگداشت یک تاریخ 68 ساله، یک روز تاریخی و روز جهانی‌شدن سپاهان است.

به گفته محمدرضا ساکت شروع افتخارات بزرگ سپاهان از پیوند با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد چراکه شرکت فولاد مبارکه نماد اقتصاد مقاومتی، تولید و بهره‌وری، جهاد اقتصادی و صنعت بالنده کشور، خرد کردن زنجیرهای وابستگی و اضمحلال تحریم‌های ناجوانمردانه، همت و سرپنجه‌های تلاش‌گر 17 هزار نیروی تلاشگر در این شرکت است.

ساکت این همایش را نماد اقتدار باشگاه ورزشی سپاهان با تاریخی بلند و پرافتخار دانست و اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان یک باشگاه اسپرت کلاپ است یعنی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کند که هرکدام باعث افتخار هستند.

وی تأکید کرد: محور حرکتی باشگاه سپاهان بر اساس اندیشه‌های راهبردی فولاد مبارکه و هیئت‌مدیره با اعتقاد به باورهای دینی و انقلابی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بابیان اینکه حرکت باشگاه سپاهان در کشف استعدادهای برتر ورزشی، توسعه و پیشرفت تیم‌های ملی و زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد:  ورزشگاه نقش‌جهان با ظرفیت ۷۵ هزار نفر یکی از نمادهای عظمت ورزش کشور پس از انقلاب اسلامی ایران است.

ساکت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را دیگر رویکرد باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان عنوان کرد و افزود: با تمام توان در راستای توجه به محرومان، معلولان، درماندگان و نیازمندان و تمام اقشار جامعه خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم محافظت از برند سپاهان را داشته باشیم سپاهانی نامی معتبر در جهان با ساختار استاندارد فیفا مسیر بالنده خود را طی خواهد کرد.

تجلیل و تقدیر از فرزانه فصیحی دونده و گلنوش سبقت‌اللهی تیرانداز المپیکی ،الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان بانوان ووشوکار و زهرا کیانی بانوی تالوکار سپاهان از جمله برنامه های این همایش بود.

یکم تا هفتم آبان به عنوان هفته سپاهان و دوم آبان به روز سپاهان نامگذاری شده است و برنامه هایی در این ایام برگزار می شود.

دوم آبان ماه سالروز تاسیس باشگاه سپاهان و راهیابی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در سال ۲۰۰۷ میلادی به مسابقات جام باشگاه های جهان به عنوان اولین و تنها تیم را یافته به این تورنمنت جهانی به عنوان روز سپاهان نامگذاری شد و هر ساله در این  ایام برنامه های متنوعی برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار