معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم خبر داد
کد خبر: ۱۰۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 25 September 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم از احداث 16 زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم خبر داد.

عبدالحسین رفیعی‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید هیات فوتبال جم با بیان اینکه پرهیز از بیکاری و روحیه نشاط در جامعه مدیون ورزش است اظهار داشت: ورزش وسیله‌ای برای اجتماعی شدن است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم خاطر نشان کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای فراوان ورزشی است که باید از نیروهای شهرستان در ورزش‌های مختلف استفاده شود.

رفیعی‌پور با بیان اینکه استعداد های نهفته ورزشی زیاد در جم وجود دارد اظهار داشت: باید به مدارس فوتبال پایه در شهرستان اهمیت دهیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ساحلی در شهرستان جم وجود ندارد تصریح کرد: دریا نزدیک شهرستان است و باید از ظرفیت فوتبال ساحلی نیز در شهرستان استفاده کنیم.

معاون فرماندار شهرستان جم از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش خبر داد و گفت: طی یکساله گذشته در 8 نقطه شهرستان چمن مصنوعی ایجاد کرده‌ایم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته طی یکسال آینده نیز 8 چمن مصنوعی دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفیعی‌پور با اشاره به وضعیت تیم پارس جم ابراز داشت: امسال مربی این تیم مهدی پاشازاده است که در کشور فردی شناخته شده است و باید جامعه ورزشی شهرستان از این تیم برای صعود به لیگ یک کشور حمایت کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: طی سال‌های گذشته پارس جم می‌توانست به لیگ یک صعود کند ولی در آخرین لحظه از صعود بازماند که امیدواریم با حضور مهدی پاشازاده و حمایت‌های مردم و رسانه‌ها از پارس جم این تیم به لیگ یک کشور صعود کند.

محمد اسدی رئیس جدید هیئت فوتبال جم نیز در پایان این مراسم در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در آغاز ورود به هیات فوتبال توانستم یک سهمیه لیگ یکی فوتسال از رئیس هییت فوتبال استان بوشهر برای شهرستان جم بگیرم.

در پایان این مراسم عطاءالله پریشان بعد از 17 سال خدمت در هیات فوتبال شهرستان جم تودیع و محمد اسدی به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان جم منصوب شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار