رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه :
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه از مکاتبه AFC با فدراسیون فوتبال کشورمان درخصوص باشگاه راهیان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 02 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی محبی زنگنه با تایید ارسال نامه AFC به فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: اخیرا این نهاد بین المللی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان خواستار توضیح درخصوص شکایت باشگاه راهیان از فدراسیون شده است.

وی افزود: در تماسی که طی دو هفته گذشته با مسئولین فدراسیون فوتبال داشتم اعلام کردند که ظرف هفته‌های آینده به نامه AFC پاسخ خواهند داد.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال رونوشتی از نامه AFC را در اختیار هیات استان قرار داده یا خیر، گفت: تنها از طریق تماس تلفنی در جریان این نامه قرار گرفته ام.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه در پاسخ به ادعای مدیرعامل باشگاه راهیان مبنی بر خط دهی برخی از اعضای فدراسیون فوتبال ایران به AFC نیز گفت: اطلاعی از این مسئله ندارم، اما آنچه که مشخص است این نهاد بین المللی خواستار شفاف سازی در رابطه با پرونده راهیان و چرایی پیگیری آن از طریق مراجع قضایی شده است.

وی در خصوص صحبت‌های مدیرعامل باشگاه راهیان مبنی بر اینکه عده‌ای در کرمانشاه نمی‌خواهند این تیم به لیگ دسته اول باز گردد هم گفت: آقای کریمی مدیرعامل این باشگاه تلاش زیادی برای بازگشت تیمش به لیگ دسته اول کرده، اما مانع تراشی‌هایی هم وجود دارد.

محبی در ادامه در رابطه با موضع احتمالی فدراسیون فوتبال در رابطه با درخواست AFC نیز عنوان کرد: هنور مشخص نیست و نمی‌توان در این رابطه اظهارنظری کرد، اما از کرمانشاه پیگیر این موضوع هستیم و در صورت لزوم با مسئولین فدراسیون فوتبال در این رابطه بصورت ویژه نشستی خواهیم داشت.

درخواست AFC از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص چرایی ورود دستگاه قضایی به موضوع پرونده باشگاه راهیان درحالی است که طبق اسنادی که مدیرعامل این باشگاه در اختیار ایسنا قرار داده و برای اولین بار منتشر می‌شود، باشگاه راهیان پیش از پیگیری پرونده خود از طریق مراجع قضایی، موضوع را بار‌ها از طریق فدارسیون فوتبال پیگیری کرده بود، اما مورد رسیدگی قرار نگرفته بود و پس از ناامیدی از رسیدگی فدراسیون از طریق مراجع قضایی دادخواهی کرده است.

نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران درخصوص باشگاه راهیان

نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران درخصوص باشگاه راهیان

مدیرعامل باشگاه راهیان پیش از این در گفتگو با ایسنا، عنوان کرده بود که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در سال ۱۳۹۴ که باشگاه راهیان نامه‌ای اعتراض آمیز به رئیس فدراسیون داشته، پای نامه را امضاء کرده، اما اکنون به عامل اصلی عدم بازگشت راهیان به لیگ دسته اول تبدیل شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار