در این دیدار تدارکاتی هر دو تیم از بازیکنان نو جوان خود در یک روز افتابی و زیبا استفاده نموده و تماشاگران فوتبال دوست ، با حضور تعدادی از خانواده ها فوتبالی بابلسری بهره برده اند.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 03 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته، سه شنبه ۱۱ ابان ساعت ۱۵ مسابقه دوستانه تیم ۱۶ ساله باشگاه اکادمی نوین بابلسر، مهمان باشگاه نصر مشهد قهرمان لیک برتر ۱۶ سالهای خراسان بوده است .

برتری تیم بابلسر مقابل نصر مشهد
 


محل مسابقه مجتمع ورزشی مرحوم مجدارا زمین فوتبال شهید علیزاده با داوری وسط علیرضا قربانزاده از شهر سیمرغ دو داور کنار سید رضا قاریان و پارسا وفائی نژاد هر دو از شهر ساری که نتیجه این مسابقه دوستانه ۵ بر ۴ به سود مدرسه فوتبال نوین بابلسر به پایان رسید.
در این مسابقه تیم نصر مشهد که قهرمان لیک شهر مشهد و استان خراسان و نماینده استان خراسان خود را برای شرکت در لیک کشور اماده میکرد وبا دو بازی دوستانه قبلی خود در مازندران در مقابل نساجی قائمشهر و بابل به پیروزی رسیده بود در مقابل مدرسه فوتبال نوین بابلسر متوقف شد.

برتری تیم بابلسر مقابل نصر مشهد
 


در این دیدار تدارکاتی هر دو تیم از بازیکنان نو جوان خود در یک روز افتابی و زیبا استفاده نموده و تماشاگران فوتبال دوست ، با حضور خانواده ها فوتبالی بابلسری بهره برده اند.
نکته عطف این دیدار قضاوت زیبای سه داور جوان بابلسری در حضور رئیس کمیته داوران بابلسر و داور ملی ایران استاد رضا عادل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار