رییس مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه:
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های درس این دانشگاه به خاطر ماهیت مهارتی رشته‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مانند الزامی بودن زدن ماسک، داشتن کارت تزریق واکسن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حضوری است.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 07 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر حسن شرفی روز یکشنبه با تبریک حضور دانشجویان این دانشگاه در کلاس‌های درس حضوری، افزود: برای برگزاری حضوری کلاس‌های عملی این دانشگاه از شنبه ۱۵ آبان تلاش زیادی صورت گرفت چرا که مهارت می‌بایست به صورت حضوری و در محیط واقعی کار، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرتبط با دروس آموزش داده و فرا گرفته شود.

او با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر واکسیناسیون افراد جامعه همه گیر شود، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجویان موتور جامعه هستند که پویایی، شادابی، رشد و بالندگی علمی را به جامعه تزریق می‌کنند. جامعه با دانشگاه و دانشجویان زنده و شاداب خواهد ماند.

شرفی، رسالت و راهبرد اصلی دانشگاه جامع علمی و کاربردی را پذیرش دانشجو براساس نیاز بازار و کسب و کار استان دانست و یادآور شد: هدف اصلی این دانشگاه مهارت آموزی و تولید کار است یعنی دانشجویان پس از پایان تحصیل با مهارتی که آموخته‌اند باید بتوانند برای خود شغل ایجاد کنند.

هفت مرکز علمی کاربردی استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش چهار هزار و ۶۳۱ نفر شامل ۲ هزار و ۷۱۸ دانشجو کاردانی و یک هزار و ۹۰۳ دانشجو کارشناسی را دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۳۴ شهر دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار