نمایندگان AFC که جهت بازدید از ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر اصفهان امروز صبح وارد اصفهان شده بودند، به بازدید امکانات ورزشگاه فولادشهر رفتند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 10 November 2021

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ورزشگاه فولادشهر از امکانات این ورزشگاه بازدید و پس از آن در نشستی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن شرکت کردند.

 در ابتدای این نشست محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن ضمن یادآوری خاطره نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در سال ۲۰۱۰ اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن با قدمتی ۵۳ ساله در ورزش ایران و فعالیت در رشته های مختلف آقایان و بانوان، ۸۵۰ ورزشکار حرفه ای را تحت پوشش خود دارد.

وی ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال ایران و هیأت فوتبال اصفهان گفت: ذوب آهن با کادر حرفه‌ای خود سعی کرده تمام استانداردهای AFC را در ورزشگاه فولادشهر رعایت کند. ما تجربه سال ها حضور و میزبانی در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را داریم و امیدواریم در مسابقات آتی مد نظر AFC نیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

لوزانوف پاول - مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این نشست از حضور دوباره در فولادشهر اظهار خرسندی کرد و گفت: ما مطمئن هستیم که باشگاه ذوب آهن بهترین شرایط را همیشه برای برگزاری مسابقه فراهم می کند. این باشگاه سابقه چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و امیدواریم باز هم شاهد حضور این تیم در آسیا باشیم.

در این بازدید، ۱۰ نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا در حوزه های امنیتی، برگزاری مسابقات، رسانه، تبلیغات و...  سهیل مهدی- مدیر مسابقات سازمان لیگ، علی احسانی - معاونت فنی باشگاه ذوب آهن و دادخواه نماینده هیئت فوتبال استان اصفهان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار