دیدار دو تیم فوتسال فردوس قم و سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم قمی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 13 November 2021

به گزارش تابناک قم، در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، روح الله ایثاری (۲ گل)، مسعود عباسی، حسین رضوی و سعید قلندری برای تیم فردوس قم و بابک نصیری، رضا آبگون و امیر خونجهان برای تیم سپاهان اصفهان گلزنی کردند.

تیم فوتسال فردوس قم در نیمه نخست این دیدار با وجود بازی سریع و درگیرانه، اما همچون بازی های گذشته با ضعف مفرط در گلزنی، ۲ بر صفر از حریف اصفهانی خود عقب افتاد، اما در نیمه دوم توانست با یک بازگشت رؤیایی، بازی را به سود خود به پایان برساند.

در این دیدار بسیار دیدنی و سریع، بازیکنان فردوس در نیمه دوم توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند و با زدن گل های اول و دوم، روحیه از دست رفته خود را به دست آورده و تیم خوب و تکنیکی سپاهان را با شوت های زیبا به زانو درآوردند.

تیم فوتسال فردوس قم با این پیروزی ۹ امتیازه شد و با کسب ۳ برد و ۶ باخت و تفاضل گل ۱۴- در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار گرفته است و تیم فوتسال سپاهان نیز با همین امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار