کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در استان خبر داد و گفت: در شهر اصفهان احتمال بارش برف وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 14 November 2021

ابراهیم هنرمند با اعلام اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان طی این مدت آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان کاهش کیفیت هوا و  غبار محلی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا در شهر اصفهان و مناطق مرکزی استان افزایش غلظت آلاینده ها را داریم و هوا آلوده است، گفت: از اواسط وقت فردا سامانه بارشی به استان نفوذ کرده و منجر به افزایش ابر در سطح استان خواهد شد. بر اثر نفوذ این سامانه بارشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید، بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، افزود: بارش ها در مناطق غربی و شمالی استان به صورت برف همراه با مه آلودگی خواهد بود، بنابراین اختلال در تردد جاده ای به ویژه در غرب استان پیش بینی می شود.

وی از کاهش محسوس دما از روز سه شنبه تا صبح پنجشنبه خبر داد و گفت: دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد. همچنین طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دما بین یک تا دو درجه افزایش می یابد.

هنرمند با بیان اینکه حداکثر دمای هوای امروز اصفهان ۱۷ درجه سانتیگراد و کمینه فردا صبح دو درجه سانتیگراد پیش بینی می شود، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۱ درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه بوئین و میاندشت با منهای سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار