طی سال جاری صورت گرفت؛
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: طی سال جاری از ۳۵ واحد تولیدکننده بتن و پروژه ساختمانی در این استان بازرسی به عمل آمده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 16 November 2021

بازرسی از ۳۵ واحد تولید کننده بتن و پروژه ساختمانی در کرمانشاه

محمودرضا نیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت انجمن‌های صنفی و کارفرمایی استان کرمانشاه برای نظارت بر فعالیت‌های واحدهای تولیدی به ویژه در حوزه استانداردسازی مصالح ساختمانی حائز اهمیت است.

وی افرود: ایران و به ویژه استان کرمانشاه در کانون زلزله قرار داشته و نظارت بر ساخت و سازها به صورت جدی از سوی تمامی دستگاه‌های متولی الزام قانونی دارد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای نظارت بر اجرای استاندارد یکی از راه‌های ارزیابی انطباق بسیار موثر در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بوده و انعقاد تفاهم‌نامه میان این اداره کل و انجمن بتن کرمانشاه امکان نظارت بر تولیدات بتن آماده در محل‌های عرضه و به هنگام بتن‌ریزی پروژه‌های مختلف در بخش‌های دولتی و خصوصی را فراهم کرده است.

به گفته نیازی طی سال جاری نسبت به برگزاری ۲ دوره آموزشی برای یک صد نفر از مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی اقدام و بازرسی از ۲۰ محل مصرف بتن‌ریزی واحدهای تولیدکننده بتن و نمونه‌برداری از ۱۵ پروژه ساختمانی انجام شده است.

وی افزود: با همکاری انجمن بتن استان کرمانشاه تلاش برای تدوین و بازنگری استانداردهای صنعت ساختمان، آموزش دوره‌های کنترل کیفیت مخصوص واحدهای ساختمانی و نظارت بر اجرای استاندارد شامل نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی فرآورده بتن آماده در پروژه‌های ساختمانی در راستای استحکام و ایمنی بناها به صورت مستمر انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار