مثلا در مسابقات می‌دیدیم که هر کدام یک ماساژور داشتند یا یک مربی جدا و سبک تمرینی جدا. امیدوارم بچه‌های ما هم به چنین آمادگی جسمانی و روحی برسند. 
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ 21 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از خبرآنلاین، امیرمحمد یزدانی از جمله جوانان کشتی ایران است که خانواده‌اش حساسیت زیادی روی رفتارش دارند و حتی پدرش تاکید دارد با ملی‌پوشانی دوست باشد که اهداف مناسبی در زندگی دارند.

 امیرمحمد یزدانی کشتی گیر تیم ملی ایران در رقابت های جهانی به مدال نقره رسید و در فینال نتوانست حریف روسی را از پیش رو بردارد. او با وجود عملکرد نه چندان خوب در فینال اما جزو جوانانی است که می تواند در رقابت های آینده امید مدال آوری ایران باشد.

نکته‌ای که در رقابت‌های المپیک و جهانی مشخص شد، این بود که به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها علم تمرینی و شرایط بدنی جسمانی‌شان با ما تفاوت دارد. این از کجا نشات می‌گیرد؟

در وهله اول چه در کشتی چه‌ در دیگر ورزش‌ها، امکانات‌شان از ما بیش‌تر است. به نظرم بچه‌های ما هم‌ از نظر بدنی شرایط خوبی دارند مثل کامران قاسم‌پور که بدن خوبی دارد اما به نظرم آن‌ها از نظر روحی خیلی از ما سرتر هستند. مثلا در المپیک بچه‌های ما خیلی سر به زیر به روی تشک می‌آیند اما آن‌ها می‌دوند که مربوط به بعضی مسائل روانشناسی است. از طرفی هر کدام مربی اختصاصی خود را دارند، در ایالت‌های خود تمرین می‌کنند و ‌بعد در فاصله ۲۰روز تا مسابقه به کمپ اصلی می‌روند و ‌در شهری که مسابقات جهانی و المپیک برگزار می‌شود کمپ می‌زنند. بچه‌های ما هم شرایط خوبی دارند اما آن‌ها در بحث ریکاوری و ماساژور و... خوب هستند.

مثلا در مسابقات می‌دیدیم که هر کدام یک ماساژور داشتند یا یک مربی جدا و سبک تمرینی جدا. امیدوارم بچه‌های ما هم به چنین آمادگی جسمانی و روحی برسند.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار