تابناک-رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان از تسهیلات واحدهای صنفی تولیدی از محل تبصره 18در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 08 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛یوسف ذاکری گفت: با عنایت به فعالسازی فرآیند تسهیلات تبصره 18 در سامانه بهین یاب با عنوان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال سال 1400واحدهای صنفی تولیدی می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه بهین یاب در بخش مذکور اقدام نمایند. وی افزود: تسهیلات مذکور در قالب سرمایه ثابت و سرمایه گردش به واحدهای تولیدی صنفی تخصیص می یابدو واحدهای موصوف می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب و ثبت آمار تولید نسبت به ثبت تسهیلات مورد نظر اقدام نمایند.
وی عنوان داشت : نرخ سود تسهیلات 12 الی 15 درصد پیشنهاد گردیده و بعد از انعقاد قرارداد با بانکهای متعاقبا اعلام می گرددکه در بخش سرمایه ثابت هر متقاضی تا سقف یکهزار میلیارد ريال و در بخش سرمایه درگردش تا سقف 500 میلیارد ريال قابلیت ثبت درخواست در سامانه بهین یاب را دارند.
ذاکری بیان داشت: اولويت اصلي پرداخت تسهيلات با آن دسته از متقاضيانی است که عمدتاً داراي مشکلات نقدينگي بوده و از لحاظ ظرفيت توليد، دانش فني، توان مديريت و بازار، مشکلي که مانع راه اندازي يا افزايش توليد باشد، نداشته و با دريافت اين تسهيلات قادر به راه اندازي سريع، انجام نوسازي و بازسازي لازم و تثبيت و يا افزايش توليد و اشتغال باشند.
رئیس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان افزود: همچنين ميزان تسهيلات قابل پرداخت به هر بنگاه‏ اقتصادي، براساس نياز واقعي بنگاه و تأييد کارگروه استاني خواهد بود. مدت زمان براي سرمايه در گردش يک سال و براي سرمايه ثابت ( دوره مشارکت و تنفس حداکثر 2 سال و براي دوره بازپرداخت حداکثر 5 سال) مجموعا حداکثر 7 سال می باشد.

برچسب ها: یوسف ذاکری ، صمت ، تسهیلات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار