تیم فوتبال سرخپوشان قم سومین تساوی خود در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را برابر رقیب تهرانی پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 11 December 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در پنج گروه برگزار می‌شود، تیم سرخپوشان قم در گروه دوم با ۱۲ رقیب دیگر هم‌گروه است و برای کسب مجوز صعود از این مرحله و راهیابی به دسته بالاتر تلاش می‌کند.

فوتبالیست‌های سرخپوشان قم که فصل جدید لیگ آزادگان را با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم مقابل تیم داماش گیلان آغاز کرد، در هفته دوم توانست تیم گرین کشاورز نهاوند را با دو گل مغلوب کرد و در هفته سوم با تیم کیا پارس قزوین به تساوی پرگل ۲ بر ۲ دست یافت.

نماینده فوتبال قم در بازی هفته چهارم به مصاف یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی گروه دوم یعنی ستارگان سرخ تهران رفت و در خانه حریف با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا سومین تساوی این فصل و دومین مساوی بدون گل را در کارنامه خود به ثبت برساند.

با پایان دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته سوم جام آزادگان، در گروه دوم تیم وحدت آغشت البرز به همراه ستارگان سیمرغ البرز با 8 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم هستند و تیم‌های 7 امتیازی کاسپین فریدون‌کنار، داماش گیلان و ستارگان سرخ تهران در مکان‌های سوم تا پنجم جای دارند.

تیم سرخپوشان قم با یک برد، سه تساوی، بدون باخت، چهار گل زده، دو گل خورده و ۶ امتیاز تیم رده ششم جدول ۱۳ تیمی گروه دوم است و تیم‌های ۵ امتیازی پاراگ تهران و آلومینیوم پارس ساوه بر حسب تفاضل گل در مکان‌های هفتم و هشتم قرار دارند و تیم‌های ۳ امتیازی پاس گیلان و آریو بام اسلامشهر نهم و دهم هستند، کیا پارس قزوین و شهروند رامسر با ۲ امتیاز و گرین کشاورز نهاوند بدون امتیاز در مکان‌های یازدهم تا سیزدهم ایستاده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار