قصه پر غصه تکمیل واحد های مسکن مهر دهلران با گذشت بیش از 15سال هنوز که هنوز است در پس وعده های یکی پس از دیگری مسئولان در بحث تکمیل زیرساخت ها به یک بحران تبدیل شده است بحرانی که چیزی جز سوء مدیریت ها ،مدیران پیر ،خسته و تکراری عاملی دیگر ندارد !
کد خبر: ۱۰۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 14 December 2021

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: زندانی هم که باشی برابر قانون حق دسترسی به امکانات ، مکان فرهنگی، آموزشی اشتغال، و... را داری تا همانند بسیاری از شهروندان به حیاط خود ادامه بدهی تا دوران محکومیت به پایان برسد ! اما هستند کسانی که سالها ست در پس وعده مسئولان در بدترین شرایط ممکن بدون امکانات ، رفاهی ، آموزشی ... تنها به خاطر بی توجهی مسئولان در حصر و زندان خانگی قرار دارند که پایان این حصر تنها با مرگ رقم می خورد !

قصه پر غصه تکمیل واحد های مسکن مهر دهلران با گذشت بیش از 15سال هنوز که هنوز است در پس وعده های یکی پس از دیگری مسئولان در بحث تکمیل زیرساخت ها به یک بحران تبدیل شده است بحرانی که چیزی جز سوء مدیریت ها ،مدیران پیر ،خسته و تکراری عاملی دیگر ندارد !

آقای استاندار ! متاسفانه بروکراسی اداری و عدم توجه مدیرکل مسکن شهرسازی و مدیر عامل برق استان ایلام سبب شده بیش از 900 واحد مسکن مهر دهلران در خاموشی مطلق قرار بگیرند موضوعی که باعث سرگردانی بیش از 400خانوار اجاره نشین شده است .

آقای بهرام نیا ! سوء مدیریت ها و نا همانگی های بین دستگاهی در سایه بی توجهی مسئولان سبب شده که بیش از 48خانوار از سر ناچاری و ، رهایی از اجاره نشینی سهم آورده خود را بنا به گفته مسئولان برای برق تکمیل کنند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ یک از مسئولان مرتبط به وعده خود در راستای تامین برق منازل مسکن مهر دهلران اقدام انجام نداده است موضوعی که اگر چاره اندیشی نشود بسیار از آنها که از اقشار ضعیف جامعه هستند به خاطر عدم توانایی پرداخت اجاره بهای سنگین درهفته های آینده با برافراشته کردن در چادر در گوشه کنار شهر دهلران اسکان پیدا خواهند کرد .

آقای استاندار ! نامسطح بودن خیابان و گذر های مسکن مهر و خیابان های خاکی آن ، نبود امکانات رفاهی ، مرکز آموزشی ،بهداشت و درمان و حسرت کودکان برای بازی در فضای سبز و پارک تنها گوشه ای از معضلات مسکن مهر دهلران است که متاسفانه تا به امروز مورد توجه مسئولان و دستگاه های خدمات رسان قرار نگرفته است .

متاسفانه امروز جمعیت زیادی از شهروندان دهلران در مسکن مهر در بدترین ترین شرایط ممکن اسکان پیدا کردند که اگر مسئولان و دستگاه های خدمات رسان به مشکلات رفاهی و خدماتی آنها توجه نکنند در آینده نزدیک شاهد افزیش معضلات اجتماعی ، فرهنگی و بهداشتی در این نقطه از شهر دهلران خواهیم بود باشد که استاندار ایلام به عنوان نماینده عالی دولت علاوه بر دستورات لازم تیم کارشناسی ویژه ای برای بررسی میدانی مشکلات و معضلات و از همه مهمتر 900واحد که فاقد برق هستند به منطقه اعزام و مدیران پیر و خسته را در کوتاه ترین زمان ممکن برکنار کند .

طبق اصل سی و یک قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، داشتن مسکن مناسب حق هر فرد و خانواده ایرانی است و از سوی دیگر نیز بخش مسکن که از اساسی ترین نیاز‌های جامعه است رابطه مستقیم با رفاه و امنیت شهروندان دارد،از این‌رو ضروری است مسوولان ضمن توجه به حذف ساخت منازل آپارتمانی در شهرستان دهلران به خاطر شرایط گرما بر نحوه ساخت و کیفیت آنها نظارت داشته باشند تا اقشار کم درآمد نیز بتوانند از مسکن برخوردار شوند.

باشد که دادستانی ، دستگاه های نظارتی ، سازمان بازرسی به موضوع تامین برق 900واحد مسکن مهر دهلران ورود کنند چرا با اسکان خانواده ها در این منازل شاهد تعادل عرضه و تقاضا و از همه مهتر کاهش اجاره بها در این شهرستان مرزی خواهیم بود ./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار