فرماندار کنگاور:
فرماندار کنگاور با اعلام اجرای مدیریت هوشمند پنج‌گانه کرونا در این شهرستان، تاکید کرد که باید با مدیریت هوشمند از گسترش کرونا جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 15 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «فرزاد الماسی» در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگاور با تقدیر از تلاش‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، مدیریت بیمارستان شهید چمران و دیگر اعضای ستاد کرونا این شهرستان، تاکید کرد: اگر از چهارشنبه هفته قبل تا کنون حتی یک بیمار کرونایی در بخش‌های ایزوله بیمارستان بستری نشده است، مرهون زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد شهرستان، همراهی مردم و زحمات کادر درمان بیمارستان شهرستان کنگاور است.

او افزود: با مدیریت خوب ریاست شبکه بهداشت، عملکرد مطلوب مراکز واکسیناسیون، افزایش تخت در بیمارستان نه تنها هیچگونه بیمار اعزامی به مراکز درمانی مرکز استان نداشتیم بلکه کنگاور اصلا در آبان ماه وارد پیک ششم هم نشد.

فرماندار کنگاور ادامه داد: علت رنگ زرد کرونایی شهرستان مثبت بودن تست کرونا پنج تن از دانش آموزان بوده که تنها یک نفر آن‌ها هفته قبل در بیمارستان بستری شد و البته با همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ان شاءالله اوایل هفته آینده رنگ کرونایی کنگاور دوباره آبی خواهد شد.

الماسی با ابراز رضایت از وضعیت واکسیناسیون در شهرستان کنگاور و تزریق حدود ۱۱۰ هزار دُز واکسن کرونا اظهار داشت: بیش از ۹۷درصد از اصناف و صاحبین کسب و کار کنگاور واکسینه شده اند که آمار بسیار قابل توجهی است.

رئیس ستاد کرونا شهرستان کنگاور همچنین افزود: از ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کنگاوری، تنها ۳۰۰ دانش آموز واکسینه نشده اند که عموم آن‌ها داوطلبان کنکور و افرادی هستند که ترک تحصیل کرده اند.

فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت هوشمند پنج‌گانه از فردا در سطح شهرستان اجرایی می‌شود گفت: تمام کارکنان باید واکسیناسیون شوند و در غیر این صورت هر دو هفته باید تست پی سی آر از آن‌ها دریافت شود.

وی با بیان اینکه راننده‌های درون شهری و برون شهری، اصناف و مراکز علمی و آموزشی باید در مدیریت هوشمند غربالگری شوند، ادامه داد: وضعیت بیماری کرونا در کنگاور بسیار شکننده است و باید با مدیریت هوشمند از گسترش بیماری جلوگیری کرد.

از آغاز اپیدمی کرونا متاسفانه در شهرستان کنگاور ۱۶۴ نفر به علت ابتلا به کرونا جان باختند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار