تیم فوتبال سرخپوشان قم در مصاف با تیم صدر جدولی وحدت آغشت البرز با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 16 December 2021

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال سرخپوشان قم در دیدار هفته پنجم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف تیم صدر جدولی وحدت آغشت البرز رفت که در پایان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تیم سرخپوشان که با چند تغییر نسبت به بازی‌های قبلی خود پای به این میدان گذاشته بود در نیمه اول اسیر جنگندگی تیم البرزی شد و نتوانست حملات زهرداری روی دروازه تیم میهمان داشته باشد.

بازی پایاپای دو تیم تا اواخر نیمه اول ادامه داشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم سرخ پوشان بازی را هجومی آغاز کردند و با تغییرات در خط حمله خود به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه بودند که اسیر ضد حملات تیم البرزی شدند و در دو اشتباه فردی دروازه خود را باز شده دیدند.

بازیکنان قم که برای حضور در جمع مدعیان صعود نیاز به این سه امتیاز بازی خانگی داشتند با تمام قوا به سمت دروازه تیم میهمان حمله کردند و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم البرزی خلق کردند که با بی دقتی به گل ننشست و در یک ضد حمله دیگر تیم میهمان توانست سومین گل خود را وارد دروازه سرخپوشان کند.

وحدت آغشت البرز با کسب این سه امتیاز با ۱۱ امتیاز همچنان در صدر جدول گروه سوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور قرار گرفت و سرخ پوشان قم نیز با کسب ۶ امتیاز همچنان در جایگاه ششم قرار دارد.

گفتنی است تیم فوتبال سرخپوشان قم در هفته ششم این مسابقات به میهمانی آلومینیوم ساوه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار