رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت: سرمایه گذار این بازارچه بخش خصوصی بوده و راه اندازی آن با ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار اخذ تصمیم نهایی از سوی دستگاه های ذیربط است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 26 December 2021

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: احداث بازارچه سه منظوره دولت آباد طرف قرارداد با سازمان سرمایه گذاری شهرداری است و فعلا اطلاعات دقیقی راجع به شروع به کار آن موجود نیست.

وی در خصوص احداث این بازارچه افزود: احداث بازارچه دولت آباد تاکنون با ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

رییس سازمان مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تصمیماتی مبنی بر انتقال بازارچه دولت آباد به مکان در حال احداث اتخاذ شد، تصریح کرد: این تصمیم با مخالفت کسبه دولت آباد رو به رو شد، نهایتا دادگستری، شهرداری و نهادهای امنیتی به منظور تصمیم‌گیری نهایی به این قضیه ورود کرده و منتظر نتیجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نظرات و درخواست های کسبه در این راستا حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: باید رضایت آن ها کسب شود و مشوق هایی برایشان در نظر گیرند.

وی به تشکیل جلسه در روز سه شنبه هفته جاری در این راستا اشاره ای داشت و گفت: به عنوان یکی از اعضا در این جلسه حضور می یابیم، اگر چه حل این مشکل نیازمند تشکیل جلسات بیشتری است.
 
حیدریان سرمایه گذار این بازارچه را بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: متاسفانه سرمایه گذار به کلیه تعهدات خود عمل نکرده و هنوز ٢٠ درصد تا تکمیل آن باقی است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار